Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک در آیین تجلیل از طلاب فعال در حوزه کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت بسیج طلاب استان برگزار شد؛ اظهار کرد: روحانیون در دوران کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام دادند که قابل وصف است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط خاص کشور و انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از سنت‌های خداوند متعال که در قرآن کریم بیان شده نصرت، امداد و یاری خداوند است خداوند ملاک یاری افراد را ایمان ذکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در سپاه فتح گفت: هر جامعه‌ای و هر انسانی که در زندگی شخصی به دنبال استقرار حکومت دینی باشد خداوند به یاری او و آن جامعه خواهد آمد.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق نصرت الهی پیروزی انقلاب اسلامی بود زیرا پیروزی انقلاب در قرن بیستم میان این همه کفر و ظلم و بیداد مصداق نصرت الهی است به هیچ وجه روی کار آمدن حکومت با این مدل قابل پیش بینی نبود.

حکمتی‌نیک یادآور شد: اگر بنا بود نظام سیاسی جدیدی در عالم شکل گیرد باید بر اساس مکتب‌های مادی شکل می گرفت.

وی با بیان این که کشور به صورت صد در صدی توسط غربی‌ها اداره می شد و سفارت آمریکا برای ایران تصمیم گیری می‌کرد افزود: با توجه به جمیع جهات کسی پیش‌بینی ایجاد حکومت دینی را نمی کرد و این چیزی جز مصداق نصرت الهی نیست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقی افتاد اول این که هژمونی آمریکا به چالش کشیده شد.

وی ادامه داد: دوم این که نظام شاهنشاهی با آن همه حمایت غربی‌ها از بین رفت و ثالثا جمهوری اسلامی الگوی جنبش های آزادیبخش در سراسر جهان شد.

حکمتی‌نیک خاطرنشان کرد: جنبش‌هایی مثل حشدالشعبی؛ حزب الله و انصارالله یمن همگی به تبعیت از حکومت جمهوری اسلامی راه اندازی شد و اکنون محور مقاومت دشمن را زمین گیر کرده است.

این مسئول در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردمی کردن دفاع مقدس یکی از ابتکارات امام راحل بود و همین موجب استمرار نظام جمهوری شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بد اقتصادی در کشور گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی این وضعیت نیست که مشکل مرغ و تخم مرغ داشته باشد و تحلیل‌ها در تلویزیون و صدا و سیما و رادیو موضوع مرغ و تخم‌مرغ باشد در حالی که دستاوردهای عظیم علمی و فناوری های بزرگ در حوزه های پزشکی و نانو داریم و در موشکی قدرت پنجم دنیا هستیم.

حکمتی‌نیک ادامه داد: برای تبیین افکار عمومی و نهضت روشنگری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نباید بیکار نشست باید به مردم گفت که رای آنها اثرگذار بوده و همه از طلبه گرفته تا دانشجو و بسیجی و همه اقشار باید قبل از هر چیز مردم را به حضور و مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

وی گفت: علاوه بر حضور حداکثری انتخاب اصلح را نیز تبیین کنیم زیرا با انتخاب اصلح وضعیت بسیار بهتر خواهد شد.

این مسئول در سپاه فتح یادآور شد: باید پرسید چرا کارخانه‌ها تعطیل است واین همه مشکلات داریم در حالی که در منطقه غرب آسیا در حال فراری‌ دادن آمریکا هستیم که همه به برکت پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی است به مردم بگوییم که اولویت اول حل مشکلات اقتصادی بوده و اولین وظیفه دولت در تراز انقلاب حل مشکلات مردم است.

حکمتی نیک در ادامه اظهارات خود در جمع طلاب جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: باید در برابر دو قطبی سازی‌های کاذب و مخرب روشنگری لازم را داشته باشیم باید شاخص های انتخاب اصلح را بر اساس آموزه های دینی به مردم توضیح دهیم  تبیین کنیم که رئیس جمهور آینده باید همسو با ولایت و در امتداد ولایت و سرباز ولایت باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ادامه داد: وقتی حاکم اسلامی اقتصاد مقاومتی را مطرح کند دولت در تراز انقلاب باید اولویت اول خود را این موضوع قرار دهد.

وی افزود: دولت اسلامی نباید مرعوب باشد شجاع بوده و ترس از دشمن نداشته باشد دنبال تحول بوده و به شدت با فساد مقابله کند.

حکمتی‌نیک به برخی از مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: کالاهایی در گمرک سال‌های سال معطل مانده که باید این کالاها در خدمت مردم قرار گیرد تا بتوان برخی مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه به مصاحبه سال گذشته وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: در آغاز مذاکرات وین انتشار این مصاحبه آن هم در رسانه های معاند جای سوال و تحلیل دارد.

این مسئول در سپاه فتح افزود: این مصاحبه در زمانی منتشر شد که جوانه‌های سیاسی نگاه به شرق در حال شکل‌گیری بود آمریکا از این وضعیت بسیار ناراحت و نگران است و دیگر اینکه در آستانه انتخابات دو قطبی سازی انجام شود.

وی گفت: باید در چنین مواقعی شیوه‌های خاص تبیین را برای مردم داشته باشیم و پروژه نفوذ را برای آنها تفسیر و تحلیل کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به دو قطبی سازی هایی که میان دیپلماسی و میدان ایجاد شده بود گفت: دیپلماسی و میدان هیچ تضادی با هم ندارند چرا که میدان بود که موجب ماندن بشار اسد و همچنین کشاندن پای پوتین در بحران سوریه شد کارکرد میدان در راستای کمک به دیپلماسی بوده و قدرت چانه زنی را در همه موضوعات از جمله در موضوع هسته ای بالا برده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی فقیه مرغ جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول در سپاه فتح جمهوری اسلامی انتخاب اصلح حکمتی نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آئین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

فدوی گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

فدوی گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سر افرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد: چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

فدوی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.

کد خبر 6088220

دیگر خبرها

  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد