Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان بوچیای بانوان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اولین مرحله اردوی استعدادیابی جوانان بوچیا بانوان انتخابی بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱، با دعوت از ۳۰ ورزشکار از بیست و نهم خرداد ماه تا دوم تیر ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر این اساس آرمیتا خبازی، نازنین مهمان‌دوست (اصفهان)، زهرا زینال‌پور، زهرا یوسف‌لو، صبا نبی‌زاده (آذربایجان‌شرقی)، زهرا کارگر، دینا رضوی، فاطمه سعادت‌نژاد (آذربایجان‌غربی) فاطمه پولادی، ملیکا رئیسی (بوشهر)، غزل قاسمی (تهران)، نازنین رقیه ملاعلی‌پور (خراسان‌رضوی)، سوگل غلام‌نژاد، فاطمه یوسفی (خراسان‌شمالی)، سارینا نی‌بند (خوزستان)، لیلا موسوی (زنجان)، زینب‌کبریایی، فاطمه عاشوری (سمنان)، مهسا خدابنده (قزوین)، رقیه فاریابی (کرمان) نادیا ویسی (کرمانشاه)، فاطمه خیرخواه اتراچالی، فاطمه محمدی، سیده فاطمه رهبرکومله، پریا خیرآبادی، هلیا حاجی‌آبادی (گلستان)، آیناز محمدی، فاطمه رهبرپور، فاطمه یوسفی (گیلان)، رقیه طالبی (مازندران) ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر کارشناسان استعدادیابی به تمرین می پردازند.

پری مردمیدان، پریسا خوئینی، مطهره پرنیان،نسرین خاطری به عنوان کارشناسان استعدادیابی و مهسا محمدزاده به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جانبازان و معلولین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است