Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:49:18 GMT

آخرین وضعیت کرونا در البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۵۹۸۸

آخرین وضعیت کرونا در البرز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد که گزارشی از شیوع جهش جدید کرونا در البرز نداشته‌ایم.

مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۷۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۶۷ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۷۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۲۱۶ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه داشته‌اند.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا طی چند روز گذشته مبتلا به سویه جدیدی از ویروس کرونا در استان شناسایی شده، گفت: تا کنون که گزارشی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز همچنین در پاسخ به اینکه آیا رنگ بندی استان تغییر کرده، اضافه کرد: هنوز خبری از تغییر رنگ بندی البرز از سوی ستاد ملی ابلاغ نشده و اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس

وحید بهفر در حاشیه بازدید از وضعیت لوله‌گذاری شبکه گاز با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته ۱۱۰۸ کیلومتر اجرای شبکه گاز در استان برنامه‌ریزی و هدف گذاری شد که به همت مدیران و همکاران پرتلاش این شرکت اجرای ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه در استان اجرایی شده است.

او با بیان تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه سالانه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در خصوص اجرای شبکه، تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷/۹۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

بهفر همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۷۶ کیلومتر از خطوط اجرا شده در استان در بخش گازرسانی مربوط به واحد گازرسانی به صنایع بوده است که نقش مهمی در جهش تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید