Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@01:03:44 GMT

پشت پرده عدم حضور مربی ایتالیایی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۰۳۳

پشت پرده عدم حضور مربی ایتالیایی در استقلال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، باشگاه استقلال ، ۸ روز قبل (۱۱ خرداد سال جاری) به صورت رسمی از همکاری استقلال و گابریل پین ایتالیایی خبر داد؛ در همین حال با استناد به قانون سازمان لیگ، آبی‌پوشان اجازه عقد قرارداد رسمی با این مربی خارجی را ندارند. نسخه مدیران استقلال برای دور زدن این قانون در ۷ بازی باقیمانده لیگ، حضور پین در تمرینات و عدم صدور کارت بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز فرایند لازم برای همکاری با دستیار سابق پراندلی انجام نشده است.

مجیدی که در روز‌های اخیر از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال ناراضی است، در این خصوص اظهار داشت: خیلی تلاش کردم مشاور خارجی خوب را بدون اینکه برای استقلال هزینه‌ای داشته باشم به تهران بیاورم.

سرمربی استقلال با کمک یکی از هواداران متمول به دنبال همکاری با پین است، اما باشگاه استقلال هنوز در دو مسئله موضعش را اعلام نکرده است؛ مدت قرارداد و مکاتبات لازم برای دعوت از این مربی ایتالیایی اعلام نشده است.

در همین حال تغییرات هیئت مدیره استقلال باعث شده مسائل فنی در حاشیه قرار گیرد و تمرکز‌ روی اتفاقات غیرفوتبالی قرار گیرد. از سوی دیگر به دلیل شرایط خاص قرارداد مربی ایتالیایی و بدهی‌های ارزی استقلال، به نظر می‌رسد بدون چراغ سبز وزارت ورزش احتمالاً پرونده این همکاری بسته شود. مجیدی از این بابت که ۸ روز از بیان درخواستش می‌گذرد، اما اتفاق ملموس و قابل بیانی در این موضوع رخ نداده، گلایه‌مند است.

با این شرایط به نظر می‌رسد پرونده همکاری گابریل پین و استقلال در آستانه بسته شدن قرار دارد.

پربیننده ترین اشتباه باورنکردنی AFC درباره تیم ملی ایران + عکس سردار آزمون دروازه بحرین را باز کرد + فیلم پیروزی ٣ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین چهره‌ های خندان در تمرین شبانه ایران در بحرین + عکس ایران ۲ - بحرین ٠ + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مربی ایتالیایی باشگاه استقلال تهران انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان