Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت : افراد واکسینه شده شامل افراد بالای ۸۰ سال سن، ۷۵ تا ۸۰ سال و ۷۰ تا ۷۵ سال سن هستند که به ترتیب واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او گفت : هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا نارنجی است و ۱۶ نفر در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب افزود: مردم برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به شکننده بودن وضعیت موجود نیاز است که رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

 مرادی ادامه داد: هم اکنون محل اجتماع عمومی واکسیناسیون تجمعی و خودرویی فعال است و از مردم انتظار می‌رود از واکسیناسیون استقبال کرده و هرچه سریع به محض اعلام واکسیناسیون را انجام دهند تا هر چه زودتر تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

او گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از مجموع مبتلایان ۸۵۰ نفر بستری و تحت مراقبت قرار گرفته اند.

او خواستاری همکاری تمام مردم برای پرهیز از تردد و سفر‌های غیر ضروری و سفر‌های غیرضروری، ماندن در منزل، رعایت موازین بهداشتی، استفاده از ماسک در بیرون از منزل و خودداری از حضور در خاکسپاری‌ها و مراسم‌های تجمعی شد.

سلامت و مشارکت ۲ اصل اساسی در برگزاری انتخابات

بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه، سلامت و مشارکت را ۲ اصل اساسی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد دانست وگفت: این مهم سرلوحه مجریان انتخابات در بخش کوزران است.

جمشید عزیزی افزود: مجریان برگزاری انتخابات بخش کوزران برای برگزاری انتخاباتی سالم، شکوهمند و به دور از هر گونه جانبداری تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند.

او با بیان اینکه ۲۱ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورا‌ها در شهر کوزران با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: رعایت قانون و آئین نامه‌های اجرائی برگزاری انتخابات و نیز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تجمعات و مراسمات از سوی نامزد‌های انتخاباتی مورد تاکید بخشداری و هیات‌های اجرایی و نظارت بخش است و تخلف از آن‌ها برخورد قانونی را به همراه خواهد داشت.

بخشدار کوزران ادامه داد: برای سلامت بیشتر انتخابات و نیز جلوگیری از هر گونه شائبه انتخاباتی، ملاک رای دادن در شهر کوزران، استعلام از سامانه سیب (اخذ شده از شبکه بهداشت و درمان کرمانشاه) خواهد بود و این بهترین و مطمئن‌ترین راهکار ممکن برای اجرای تبصره ۲ ماده ۲۹ قانون انتخابات است.

عزیزی با بیان اینکه برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۱۰۲ صندوق اخذ رای در این بخش در نظر گرفته شده است گفت: ۳۵ شعبه اخذ رای برای بخش کوزران در نظر گرفته شده که پنج شعبه آن ثابت شهری و ۳۰ شعبه نیز سیار روستایی است.

او با بیان اینکه در ۶۱ روستا و یک تیره عشایری بخش کوزران انتخابات شورا‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: تعداد داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا و تیره عشایری ۳۳۵ نفر است.

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسئولان نظام در مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات

فرماندار قصرشیرین، تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسئولان نظام را مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات دانست و گفت: از این رو همه ما به عنوان مهم‌ترین دغدغه از گروه‌های مختلف مردم برای مشارکت فعالانه در عرصه تعیین سرنوشت خود تلاش می‌کنیم.

مرادعلی تاتار افزود: نامزد‌های انتخاباتی خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند و امیدوارم قصرشیرین با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای همانند سال‌های گذشته در عرصه تعیین سرنوشت و انتخابات بدرخشد.

او افزود: با توجه به بحران کرونا که کشورمان را همانند دیگر کشور‌های جهان درگیر و متاثر کرده نامزد‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در نشست با مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند و در بحث تبلیغات نیز باید نکات قانونی را لحاظ نمایند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اخلاق انتخاباتی مساله مهمی است که باید مورد توجه همگان باشد و نامزد‌ها و هواداران آن‌ها باید از خط قرمز‌ها عبور نکنند و مُر قانون را در نظیر بگیرند.

تاتار ادامه داد: نامزد‌های انتخاباتی باید از طرح مواردی که باعث اختلاف تفرقه بین قومیت‌ها می‌شود پرهیز کنند و در عین حال تلاش کنند تا مردم در عرصه انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و در عین حال اتحاد مردم بیش از پیش تقویت شود.

او در خصوص اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: شورای شهر یک نهاد عمرانی و تخصصی است و کاندیدا‌ها در این زمینه توانمندی‌ها خود را به مردم معرفی کنند.

فرماندار قصرشیرین از آماده‌سازی مکان‌هایی برای سخنرانی کاندید‌ها خبر داد و افزود: مشارکت و حضور حداکثری لازمه آن امنیت انتخابات است که باید رعایت شود.

نامزد‌های انتخاباتی در سخترانی‌های خود به کسی توهین نکنند

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین با تاکید بر اینکه نامزد‌های انتخاباتی در اظهارنظر‌ها و سخنرانی‌ها مراعات کنند و به کسی توهین نکنند، از آن‌ها خواست ضمن توجه به ممنوعیت‌های قانونی باعث تجمع هواداران نشوند و موارد بهداشتی را رعایت نمایند.

سعید خدرویسی افزود: کاندیدا‌ها به دنبال خرید رای نباشند، زیرا افرادی که اقدام به خرید و فروش رای می‌کنند سلامت و صلاحیت لازم برای خدمت به مردم ندارند و دستگاه‌های نظارتی این کار را رصد می‌کنند و اگر اخباری موثق در این زمینه دریافت کنیم به شدت برخورد و آن نامزد از انتخابات کنار گذاشته می‌شود.

بهره‌برداری از منابع آبی سد‌های قصرشیرین ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار داد

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: بهره‌برداری از منابع آبی سد‌های این شهرستان ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار داده و به آبی تبدیل می‌کند.

حشمت‌الله رضایی افزود: با توجه به موقعیت خاص شهرستان و وجود سه سد و و ۲ رودخانه وضعیت خاصی از نظر آبی در قصرشیرین ایجاد شده که باید مدیریت مصرف آن بهینه شود.

او افزود: بهره برداری از سه سد بزرگ تنگ حمام، زاگرس و شرف شاه سومار شهرستان ۱۰ هزار هکتار اراضی دیم را به آبی تبدیل می‌کند که تحولی بزرگ در بخش کشاورزی منطقه است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه زیر دست سد‌ها اجرا شده و به بهره برداری برای کشاورزی رسیده است.

رضایی ادامه داد: عملیات اجرایی یک هزار و ۷۵۰ هکتار از شبکه‌های پایاب سد شرفشاه سومار در دست اجرا است و هم اکنون با تدابیر جهاد کشاورزی بخشی از منابع آبی این شبکه برای کشاورزی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او گفت: با پیش بینی‌های بودجه‌ای و منابع اعتباری که دولت برای سال ۱۴۰۰ لحاظ کرده بهره برداری از این ظرفیت‌ها تحولی بزرگ در بخش کشاورزی شهرستان ایجاد می‌کند.

او افزود: با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و خشکسالی ایجاد شده باید مدیریت مصرف آب بهینه شود و نظارت بیشتری بر برداشت از بستر رودخانه‌های شهرستان و همچنین حفر چاه لحاظ شود.

افزایش ابتلای جوانان به کرونا در جوانرود

رئیس شبکه بهداشت جوانرود، از افزایش ابتلای جوانان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی یکی‌دو روز اخیر آمار مثبت کرونایی بین جوانان شهرستان روبه افزایش بوده است.

مولود حسینی افزود: وضعیت کرونا در شهرستان به لحاظ رنگ‌بندی نارنجی است.

او از افزایش ابتلای جوانان به کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: طی یکی‌دو روز اخیر آمار مثبت کرونایی بین جوانان شهرستان روبه افزایش بوده است.

رئیس شبکه بهداشت جوانرود، سهل‌انگاری مردم و مسافرپذیر بودن شهرستان با توجه به طبیعت این روز‌های آن را علت این افزایش آمار دانست و گفت: واکسیناسیون فعلا برای جمعیت بالای ۷۰ سال است و درصد زیادی از مردم هنوز واکسینه نشده‌اند، بنابراین باید رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند.

او افزود: استقبال از واکسن در شهرستان کم بوده، لذا توصیه می‌شود حتما برای واکسیناسیون گروه‌های سنی که فراخوان می‌شود مراجعه کنند تا بتوانیم در آینده نزدیک به زندگی عادی برگردیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه علوم پزشکی ویروس کرونا نامزد های انتخاباتی فرماندار قصرشیرین برگزاری انتخابات انتخابات شورا ها شورا های اسلامی بهره برداری منابع آبی ویروس کرونا شبکه بهداشت بخش کوزران نامزد ها هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپیدان گفت: این طرح در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه سپیدان و مشارکت مردم روستای اسفیان با هدف جلوگیری از هدر رفت آب اجرا شده است.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله شکوهی افزود: این طرح به طول هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر یکصد و ۵۰ میلیون تومان با مشارکت مردم روستا و با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی منطقه‌ای شهدای سپاه ناحیه سپیدان ساخته شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح حدود ۹۸ باغدار و بیش از صد هکتار از زمین های کشاورزی و باغ های زیر مجموعه این جدول از آن بهره مند می‌شوند.

سرداربوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس در حاشیه بهره برداری از این طرح ضمن تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی گفت: این کار حاصل مشارکت اهالی منطقه و روحیه بالای جهادی در مدیریت است.

روستای اسفیان در فاصله ۵۹ کیلومتری شهرستان سپیدان قرار دارد و سیب، گردو و انگور از مهم ترین محصولات این روستا است.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان