Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:39:34 GMT

۱۰۲۴ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۲۹۷

۱۰۲۴ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی پیش بینی شد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباسعلی ملکی» امروز (۱۹ خرداد) در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: از هفته گذشته افزایش تعداد شعب اخذ رأی برای استان پیگیری شد و اکنون از ۹۸۷ موردی که پیش از این اعلام شده بود، به هزار و ۲۴ شعبه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی در ادامه گفت: تمامی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیک به استان وصول شده است و آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه آموزش کاربران دستگاه‌های احراز هویت در دست اجرا است، افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بیرجند به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

 

ملکی ادامه داد: تا روز انتخابات برگزاری ۲ مانور برای آمادگی همه دستگاه‌های الکترونیکی و متولیان انتخابات پیش‌بینی شده است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از تأمین خودروهای انتخاباتی و تهیه و تحویل لوازم بهداشتی مورد نیاز شعبه‌های اخذ رأی خبر داد و گفت: همچنین تعرفه‌های رأی تحویل استان شده در اماکن امن و مطمئن نگهداری می شود.

 

وی با بیان اینکه در سطح خراسان جنوبی، ۹۱۶ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا هستند، ادامه داد: از این تعداد ۹۰۵ روستا برای رقابت در ششمین دور از انتخابات شورای اسلامی روستا و تیره های عشایری به حد نصاب رسیدند.

 

ملکی افزود: بر همین اساس تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در ۱۳ روستای استان به حدنصاب نرسید.

 

روند افقی ابتلای بیماری کرونا در استان

«کامبیر مهدی زاده» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این جلسه اظهار کرد: بررسی روند شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی نشان می‌دهد که پیش‌بینی در مورد روند نزولی بیماری هنوز اتفاق نیفتاده و در خط افقی ثابت حرکت می کند که این وضعیت نگران‌کننده است.

 

وی یادآور شد: هفته گذشته روزانه ۴۰ نفر مبتلا گزارش شده که این تعداد نسبت به هفته چهارم اسفند بالا است.

 

مهدی زاده با تأکید بر اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود احتمال نزدیک شدن به خیز جدید بیماری در روزهای منتهی به انتخابات و بعد از آن وجود دارد، گفت: در زمینه نظارت بهداشتی در شعب اخذ رأی از ظرفیت یک هزار نیروی بسیجی استفاده خواهد شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ساماندهی ناظران بهداشتی در شعب اخذ رأی نیازمند صدور تاییدیه از دستگاه های مربوطه است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناظر بهداشتی شعبه اخذ رأی خراسان جنوبی پیش بینی اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جو استان تا فردا شب علاوه بر وزش باید شدید، گرد خاک و وقوع رگبار و رعد برق، بارش تگرگ، برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به حجم بارش ها، بعد از بارندگی‌های اخیر وقوع روان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: احتمال خسارت به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

لطفی گفت: سردترین ایستگاه زهان با ۱۰ درجه سلسیوس سردترین و دهسلم با ۳۴ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

وی افزود: تغییرات دما در بیرجند بین ۱۳ درجه سلسیوس و ۲۷ درجه سلسیوس بوده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد