Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@11:39:38 GMT

تلاش پرسپولیس برای تمدید قرارداد وحید امیری

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۶۶۳

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با وحید امیری است

یکی از بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس تلاش می کند هرچه سریع تر قراردادش را تمدید کند، وحید امیری است.

به گزارش طرفداری، وحید امیری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل پرسپولیس و ستاره این روزهای تیم ملی که در بازی با هنگ کنگ بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو بست و یک گل هم زد، در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری یکی از 6 بازیکنی است که پس از 7 بازی دیگر عملا قراردادی با پرسپولیس نداشته و می تواند بدون هیچ مشکلی از جمع سرخ پوشان جدا شود. آن هم در حالی که به واسطه بازی در چند پست و همین طور درخشش در این پست ها، کلیدی ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود.

اخبار دریافتی طرفداری حاکی از آن است مدیران باشگاه پرسپولیس در صورت بازگشت امیری به تهران به دلیل مصدومیت، تلاش می کنند مذاکرات نهایی را برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام داده و امیری را راضی کنند قرارداد دو ساله ای با پرسپولیس امضا کند.

هرچند باشگاه پرسپولیس در چند مقطع با این بازیکن صحبت‌های مقدماتی را انجام داده و امیری نیز برای ماندن در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

 

بیشتر بخوانید:

وحید امیری به ایران بر می گردد؟

وحید امیری، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردوی تیم ملی

 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف

 به گزارش تابناک، سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را به‌هم بریزد. اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضا‌ها از او گرفته شد، اما در سایر دیدار‌ها غالبا جزء نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی ترکیب بوده است.

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ‌ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است. چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت‌تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به‌عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده‌لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به‌عنوان وینگر راست به میدان برود.

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود؛ و بالاخره اینکه اگر خدابنده‌لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می‌تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده‌لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید