Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال استان البرز با ابراز رضایت از عملکرد تیم های البرزی در فصل جاری لیگ های فوتسال کشور گفت:جز معدود استان هایی بودیم که در شرایط سخت کرونا لیگ استانی را برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد:در بخش بانوان 3 تیم در لیگ یک کشور داشتیم که دو تیم به مرحله بعد صعود کردند و یک تیم هم سهمیه خود را در این مسابقات حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش آقایان نیز مبل کریمی سهمیه خود را در لیگ یک حفظ کرد و تیم نصر فردیس به مرحله دوم صعود کرده و امیدوارم شاهد صعود این تیم به لیگ برتر کشور باشیم.

بیک وردی در ادامه به تیم لیگ برتری مقاومت اشاره کرد و گفت: این تیم برای دومین بار موفق شد با بضاعت محدود خود به مرحله پلی اف و 6 تیم برتر مسابقات راه پیدا کند اما کمبود امکانات اجازه نداد آنچنان که توقع می رفت شاهد تداوم نتایج خوب این تیم در مرحله نهایی باشیم با این حال معتقدم کسب رتبه ششم لیگ برتر فوتسال برای نماینده البرز افتخار بزرگی بود.

متولی فوتبال استان البرز به لیگ استانی اشاره کرد و گفت: فصل جدید لیگ فوتبال باشگاهی البرز به زودی و پس از اتمام انتخابات آغاز خواهد شد و برنامه ریزی لازم برای آن صورت گرفته است.

بیک وردی در پایان گفت: جز معدود استان هایی بودیم که در سال گذشته با توجه به شرایط سخت کرونایی لیگ استانی را از رده 13 سال تا لیگ برتر برگزار کردیم و به اتمام رسید و این دستاورد ماحصل تلاش خانواده بزرگ فوتبال بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ استانی مقاومت البرز کرونا نصر فردیس لیگ استان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم