Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:38:26 GMT

دستگاه قالب سازی، تحولی عظیم در صنایع امروزی!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۷۹۵

دستگاه قالب سازی، تحولی عظیم در صنایع امروزی!

در گذشته باید زمان زیادی صرف می شد تا وسایل مورد نیاز انسانها به صورت دستی تولید شوند و برای استفاده در دسترس عموم قرار گیرند. اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی در قرن بیست و یکم، به سادگی می توانید با سفارش دستگاه قالب سازی محصولات زیادی را به تولید انبوه برسانید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ویژن مولد،  این امر نقش مهمی در افزایش سود و درآمد و راحتی کار برای افرادی دارد که می خواهند از این محصولات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دستگاه قالب سازی چه ویژگی هایی دارد و در زمان خرید به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم و این چیزی است که در ادامه به آنها می پردازیم!

دستگاه قالب سازی یکی مهمترین دستگاه های تولیدی!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه انواع وسایل برای زندگی بهتر در دسترس هستند که تمامی آنها با قالب های ویژه ای تولید می شوند. برخی از این محصولات که ممکن است شما ندانید با استفاده از دستگاه قالب سازی تولید می شوند به شرح زیر هستند:

قالب گوشی موبایل

قالب تلویزیون

قالب یخچال

قطعات داخلی خودرو

محصولات پزشکی مانند سرنگ ها

اسباب بازی

مواردی که در اینجا به آنها اشاره کردیم تنها بخش محدودی از لوازمی هستند که در این دستگاه ها تولید می شوند و این موضوع اهمیت استفاده از این دستگاه ها را در صنایع مختلف نشان می دهد. به همین دلیل تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت دارند باید اطلاعات خود را بالا ببرند تا بتوانند بهترین محصولات را برای کسب و کار خود سفارش دهند و با استفاده از آن سود و درآمد خود را بالا ببرند و این موضوعی است که می تواند به موفقیت کسب و کارها کمک کند.

انواع دستگاه قالب سازی

این دستگاه همانند دستگاه ها و محصولات دیگری که در بازار موجود هستند انواع مختلفی دارد و شناخت این دستگاه ها به شما کمک می کند تا با توجه به حوزه فعالیت کاری خود بهترین دستگاه را سفارش دهید. انواع دستگاه قالبسازی به شرح زیر هستند:

قالب پلاستیکی

قالب ترموستات

قالب ترموپلاست

قالب فلزی

قالب پلاستیکی

این دستگاه برای تولید طیف وسیعی از وسایل مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به بطری های متفاوت آب معدنی، محصولات شوینده و ضد عفونی کننده و اسباب بازی اشاره کرد. اهمیت استفاده از این دستگاه ها به حدی زیاد است که امروزه بسیاری از افراد وقتی در مورد دستگاه قالب سازی صحبت می کنند منظورشان دستگاه هایی است که محصولات پلاستیکی تولید می کنند.

قالب ترموستات

از این دستگاه برای ساخت محصولات متنوعی در صنایع مختلف استفاده می شود. مواد اولیه ای که در این دستگاه ریخته می شوند تا محصولات متنوع تولید شوند به شرح زیرند:

باکالیت

ملامین

کامپوزیت

لاستیک

سیلیکون

مواد اولیه ای که در اینجا به آنها اشاره کردیم برای ساخت محصولات زیادی از جمله محصولات خانگی ( مانند دسته قابلمه و لوازم جانبی) و محصولات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی مهم این دستگاه عدم تولید محصول با لبه و یا گوشه اضافی است و همین امر سبب شده است محصولی که از این قالب به دست می آید به عنوان محصول نهایی قابل استفاده باشد.

قالب ترموپلاست

مواد اولیه ای که در این دستگاه قالب سازی ریخته می شوند تا محصولات متنوع بدست آیند بدین شرحند:

پلی اتیلن

پلی پروپیلن

ای بی اس

پلی کربنات

محصولاتی که با استفاده از مواد اولیه ای که در اینجا به آنها اشاره کردیم، تولید می شوند قابلیت ویژه ای در برابر کشش و فشار دارند و همین امر سبب شده که این محصولات مورد توجه باشند. به این نکته توجه داشته باشید که مواد اولیه باید با دقت انتخاب شوند تا در پایان محصولاتی که از این دستگاه خارج می شوند کیفیت بالایی داشته باشند و برای عرضه عمومی آماده باشند.

دستگاه فلزی

دستگاه قالب سازی فلزی یکی از دستگاه های ویژه بازار است که برای تولید قطعات مختلف فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال، یکی از مشتریان مهم این دستگاه صنایع خودروسازی هستند. همانطور که می دانید خودرو برای اینکه کار کند باید قطعات آن به طور دقیق برش داده شوند و تولید شوند و این دستگاه دقیقا برای همین هدف تولید شده است.

نکات مهم در زمان سفارش دستگاه قالب سازی

اگر شما می خواهید برای خرید و سفارش این دستگاه اقدام کنید، باید به موارد مهمی توجه داشته باشید:

برای خرید این محصولات باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و هرگز به مراکزی که این محصولات را بدون شناسنامه به فروش می رسانند اعتماد نکنید.

در زمان خرید این محصولات ضمانت نامه معتبر را از فروشنده دریافت کنید.

پس از خرید، از مرکزی که این دستگاه را خریداری می کنید بخواهید تا شخصی را برای آموزش بفرستد و تمامی مراحل و نکات مهم در استفاده از این دستگاه را به شما آموزش دهد.

رعایت تمامی نکاتی که در اینجا به آنها اشاره کردیم، به شما کمک می کنند تا در پایان محصولی مناسب را برای کسب و کار خود سفارش دهید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با ویژگی ها و انواع دستگاه قالب سازی آشنا کنیم. اگر می خواهید برای خرید این دستگاه اقدام کنید و به دنبال مرکز معتبری هستید می توانید به وب سایت ویژن مولد مراجعه کنید. این سایت در زمینه فروش این دستگاه ها فعالیت دارد و تمامی محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه قالب سازی مواد اولیه ای دستگاه قالب سازی دستگاه ها تولید می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه سهمیه ابلاغی استان در ساخت مسکن روستایی را ۷ هزار واحد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۲۰ واحد (۶۳ درصد) از این تعداد به بانک عامل معرفی شده است، گفت: برای ۲ هزار و ۱۴۹ مورد انعقاد قرارداد هم صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اشاره‌ای به درصد قرارداد معرفی شده تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اعتبار ۱۴۰۲ شهرستان‌های استان داشت و گفت: شهرستان‌های هرسین و گیلانغرب به ترتیب کمترین و بیشترین انعقاد قرارداد را داشته است.

خدادادی با اشاره به رتبه ۱۲ استان در راستای عملکرد انعقاد قرارداد، خاطرنشان کرد: بیشترین علت ریزش‌ها در بحث تضامین است که پذیرفتن ضامن زنجیره خیلی کمک‌کننده است.

وی وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان از ۱۴ شهرستان تابع استان کرمانشاه را بالاتر از میانگین کشوری اعلام و بیان کرد: بجر شهرستان کرمانشاه وضعیت مقاوم‌سازی دیگر شهرستان‌ها مطلوب است.

خدادادی طرح نهضت ملی مسکن شهری را در ۲ فاز بنیاد ساخت و گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ۴ هزار و ۵۲۰ واحد توسط بنیاد در قالب مجموعه‌های آپارتمانی احداث می‌شود که برای ۲ هزار و ۸۱۷ واحد انعقاد قرارداد با سیستم بانکی صورت گرفته و یک‌هزار و ۷۰۰ واحد هم در دست اقدام است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۳ هزار و ۳۷۷ واحد از ۴ هزار و ۵۲۰ واحد، تصریح کرد: پی‌کنی ۳ هزار ۱۴ واحد، اجرای فنداسیون یک‌هزار و ۷۰۰ و اجرای اسکلت سقف ۶۵۰ واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در اشاره به پروژه‌های بنیاد ساخت از فاز یک سراج در قالب ۱۵ بلوک ۲۴ واحدی و یک‌هزار و ۱۲۰ واحد فاز ۲ سراج در قالب ۱۶ بلوک سخن گفت و افزود: پروژه‌هایی بنیاد ساخت در شهر‌های روانسر، صحنه، سنقر و گیلانغرب در دست اجرا داریم.

وی پروژه‌های گروه ساخت را در قالب ۶ هزار ۲۷۲ واحد در سطح استان عنوان کرد و افزود: اقدام آماده‌سازی بالای ۹۰ درصد این پروژه‌ها محقق شده است.

خدادادی با اشاره به بحث نهضت ملی روستایی مسکن، تصریح کرد: ۱۰ هزار قطعه مسکن روستایی در سامانه بارگذاری شده و در حال ارسال پیامک هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بومی سازی قالب پنجره