Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:51:32 GMT

آغاز زودهنگام تعمیرات اساسی در منطقه نار و کنگان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۹۴۷

آغاز زودهنگام تعمیرات اساسی در منطقه نار و کنگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: از ابتدای پروژه تعمیرات اساسی امسال این شرکت ۳۴۵ متر از خطوط لوله سرچاهی میدان کنگان طبق برنامه در حال تعمیر است، همچنین تعمیرات اساسی مرکز جمع‌آوری گاز شماره ۳ کنگان حدود ۹۶ درصد پیشرفت داشته و در دو روز آینده عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ادامه تعمیرات اساسی ناحیه عملیاتی کنگان در مدت یک ماه از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه انجام می‌شود، افزود: تعمیرات دوره‌ای این شرکت برای نگهداشت تولید پایدار، صیانت از سرمایه‌های ملی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و با اتکا بر توانمندی داخلی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی پروژه تعمیرات اساسی سایت‌ها، خطوط لوله مدفون و رو سطحی در سال ۱۴۰۰ با هدف حداقل کاهش نسبت به تولید تکلیفی و بر اساس الزام‌های اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات، ارزیابی ریسک انجام‌شده (RBA) خطوط لوله، تأسیسات و تجهیزات تدوین و پس از دریافت مجوزها در اختیار مناطق عملیاتی قرار گرفت و با رعایت کامل الزام‌های اچ‌اس‌ئی و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: تعمیرات دوره‌ای منطقه عملیاتی آغاز و دالان در تیرماه و منطقه عملیاتی پارسیان تا اواسط مهرماه برنامه‌ریزی شده است، همچنین تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد به‌عنوان تنها منطقه عملیاتی تولید نفت این شرکت نیز در شهریور و مهر امسال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در پروژه تعمیرات اساسی امسال حدود ۱۳۷ هزار نفر ساعت کار پیش‌بینی شده است که شامل ۶۰ هزار نفر ساعت تعمیرات خطوط لوله به متراژ تقریبی ۴ هزار و ۹۷۲ متر در سایزهای سه تا ۴۸ اینچ و حدود ۷۷ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی روی تأسیسات و تجهیزات مراکز جمع‌آوری، لخته‌گیرها، ایستگاه تقویت فشار نار، پالایشگاه گازی دالان و مرکز CPF سروستان و سعادت‌آباد است.

کد خبر 5231109

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت تولید گاز گاز رسانی انتقال گاز بانک مرکزی ایران طرح ملی مسکن شاخص کل بورس استقلال بانک مرکزی وزارت راه و شهرسازی بازار سرمایه قیمت دلار انتخابات 1400 بورس تهران کشاورزی تولید نفت قیمت نفت روسیه کریدور شمال جنوب تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد