Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای رفع و رجوع پرونده بدهی به کالدرون استارت زد.
به گزارش آریا، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای حل پرونده کالدرون استارت زد. باشگاه پرسپولیس علاوه بر پرونده های بدهی های متفاوتی که در داخل دارد، با پرونده سنگین بدهی کالدرون نیز مواجه شده است. همان طور که در جریان اخبار هستید، باشگاه پرسپولیس در تاریخ دهم خردادماه سال جاری، با حکم دادگاه عالی ورزش محکوم به پرداخت 580 هزار دلار همراه پنج درصد سود سالانه آن به گابریل کالدرون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرخ پوشان برهمین اساس طی روزهای اخیر تلاش خود را برای رفع و رجوع این پرونده استارت زده و اولین دور مذاکرات خود را آغاز کردند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مقطع به سراغ چند تن از افراد مشترکی که با کالدرون در ارتباط هستند رفته و به دنبال آن هستند زمینه گفتگو با کالدرون در شرایطی مناسب و کاملا آرام و دور از تنش را فراهم کنند.
سمیعی و شکوری تصمیم دارند به جای این که به شکلی رسمی وارد مذاکره با شخص کالدرون شده و حساسیت هایی را ایجاد کنند، به دور از تنش های احتمالی که در این پرونده ایجاد می شود، از طریق دوستان مشترکی که با این مرد آرژانتینی دارند، زمینه برگزاری چند جلسه در فضایی آرام و دوستانه را فراهم کرده تا از این طریق بتوانند شرایط خود را که شامل تخفیف و زمان بیشتر می شود، به کالدرون منتقل کنند. باید دید روند این مذاکرات در نهایت به کجا خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس با سیاست تازه ای که در پیش گرفته موفق خواهد شد یا نه.
تعداد مصدومان پرسپولیس برای کادر فنی این تیم نگران کننده است. هنوز مشخص نیست در پایان بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر چند بازیکن دچار مصدومیت شوند و سهم پرسپولیس از این مصدومیت ها چند بازیکن خواهد بود. در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس بعد از یک سال تمرین، سفر و مسابقه فرصت این را پیدا کردند تا یک هفته استراحت کنند اما نفرات ملی‌پوش همچنان درگیر اردو، تمرین، سفر و مسابقه هستند و با تداوم این وضعیت پس از پایان بازی ها به باشگاه خود بازخواهند گشت. ضمن این که در این مدت دو بازیکن پرسپولیس نیز دچار مصدومیت شده و این احتمال وجود دارد برای بقیه سرخ پوشان نیز اتفاقی شبیه آن چه برای کامیابی نیا و وحید امیری رقم خورده، رخ دهد.
در این میان تنها بازیکنی که احتمال مصدومیتش بیشتر از بقیه بازیکنان است، محمدحسین کنعانی زادگان است. مدافعی که همین الان نیز با درد و مصدومیت بازی می کند و در پرسپولیس نیز کادر پزشکی این تیم قبل از هر بازی تلاش زیادی می کرد این بازیکن با درد کمتری تمرین کند. همین موضوع باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس شده و یحیی گل محمدی نگران است بازیکن مصدوم بعدی تیمش محمدحسین کنعانی زادگان باشد.
کمال کامیا‌بی‌نیا هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی تیم ملی زیر نظر کادر پزشکی سرخپوشان قرار گرفته است. کمال کامیابی‌نیا، ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برایش پیش آمده بود، مجبور به ترک بحرین شد و با بازگشت به تهران، زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس کارهای درمانی و اختصاصی خود را انجام می‌دهد. به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، کامیابی‌نیا امروز در تمرینات تیم حاضر می‌شود و طبق برنامه‌ای که کادر پزشکی سرخپوشان در نظر گرفته است، به روال درمانش ادامه خواهد داد تا بتواند خودش را برای بازی‌های بعدی آماده کند.
وحید امیری هم که در بازی برابر بحرین مصدوم شد، با توجه به MRI که در کشور بحرین انجام شده بود، مشخص شد دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده است. شرایط امیری باید با هماهنگی‌های لازم از سوی کادر پزشکی پرسپولیس و کادر پزشکی تیم ملی بررسی و برای ادامه حضورش در بحرین تصمیم‌گیری شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شکایت از سرپرست پیشین باشگاه در دادسرا حاضر شد. یحیی گل محمدی صبح امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیر شکایت خود از سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس شد. یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه، سرمربی فعلی و مدیرعامل سابق پرسپولیس که با یکدیگر درگیری لفظی داشتند، امروز چهارشنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدند تا به پرونده این دو نفر رسیدگی شود.
گفته می شود دلیل شکایت گل محمدی، ویدیوهای جنجالی مهدی رسول پناه است که در مقطع حضورش در پرسپولیس، حرف هایی علیه گل محمدی به زبان آورد و از سوی چند هوادار ضبط و پخش شد. جالب این که رسول پناه معتقد بود کسانی که این ویدیوها را پخش کردند از افراد مرتبط با یحیی گل محمدی هستند و گفتگو را به سمتی هدایت کردند تا او چنین صحبت هایی انجام دهد. در نهایت یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه صبح امروز توضیحات خود را درباره این پرونده به قاضی اعلام کردند تا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون بازیکنان کلیدی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی کادر پزشکی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد