Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:02:27 GMT

دلخوری واینالدوم؛ به زودی همه چیز را می گویم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۶۰۰

دلخوری واینالدوم؛ به زودی همه چیز را می گویم

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول به زودی دلایل جدایی از این تیم را افشا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم در پایان فصل جاری با لیورپول به اتمام می رسد و جدایی این هافبک 31 ساله و هلندی بعد از پنج سال از این باشگاه قطعی شده و به نظر می رسد پاری سن ژرمن مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا جینی واینالدوم در مصاحبه ای که بوی دلخوری هم می دهد، مدعی شد بعد از رقابت های یورو 2020 در مورد دلایل این جدایی صحبت خواهد کرد.

 

 

جینی واینالدوم گفت: "من در آخرین بازی لیورپول برابر کریستال پالاس تلاش زیادی کردم که گریه نکنم، زیرا خودم نیز انتظار نداشتم همه چیز در نهایت اینگونه پیش برود. من هنوز غرق در احساسات هستم، زیرا انگار برای آخرین بار در ترکیب لیورپول بازی کرده ام. بسیاری از هواداران از من می پرسند که چرا من به قراردادی که از سوی باشگاه لیورپول پیشنهاد شده موافقت نکرده ام، اما برای من این تنها مسئله مهم نبود.

 

اتفاقاتی در پشت صحنه رخ می دهد که من نمی توانم آنها را کنترل کنم، زیرا من تنها یک بازیکن هستم. من این مسائل را بعد از رقابت های یورو 2020 توضیح خواهم داد، زیرا حالا فقط حضور در ترکیب تیم ملی هلند برایم مهم است. اما باید بگویم که کادر فنی، کارکنان باشگاه و هم تیمی هایم در لیورپول می خواستند که بمانم و من خیلی مسائل را به آنها گفتم. بعد از شنیدم صحبت هایم، آنها تصمیم من را واقعا درک کردند و این برایم مهم بود."

جورجینیو واینالدوم لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم لیورپول جینی واینالدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد