Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مساله من حفظ کرامت انسانها و خانوارهای ایرانی است و با برنامه‌ریزی اقتصادی وضعیت اقتصاد کشور را عوض خواهم کرد.

محسن رضایی میرقائد در گفتگوی انتخاباتی با مردم سیستان و بلوچستان که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز /چهارشنبه/ از شبکه سیمای استانی هامون پخش شد اظهارداشت: سرزمین ایران بهترین اقلیم است و از همه قاره ها قطعه ای در آن وجود دارد ایران سرزمین مردمانی پاک نهاد است و هر صدفی را باید از گوهر آن شناخت و ایران را باید با ایرانی شناخت هنر امام این بود با کمک و عشق به وطن و اسلام ایرانیان را دور هم جمع و انسجام ملی کرد و همه با همدیگر و در کنار هم جمع شدیم و روی قامت خود ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه سیاست های نادرست دولت های قبل این توانایی عظیم را در برابر مشکلات خم کرد و احساس ناتوانی و ناامیدی به آن دست داد اما می‌خواهیم دوباره قیام و حرکتی نو با دولتی نو آغاز کنیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری گفت: امام در انقلاب اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد و اتفاق بزرگی به نام پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد و توانست در یک جنگ تحمیلی که ۴۰ تا ۵۰ کشور پشت صدام ایستاده و در مقابل ایران بودند به زباله دان تاریخ بفرستد.
وی با بیان اینکه همه استان ها دور هم جمع شویم و با وجود جوانان برای بار سوم قیام فرهنگی و اقتصادی کنیم و دولت وحدت ملی تشکیل دهیم خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که انتخابات مهندسی شده باشد و این شما هستید که سرنوشت  صندوق های رای را به طور خاص تعیین می کنید.
رضایی با بیان اینکه دولت ما این تجربه را دارد که از میان جوانان کارهای بزرگی مثل آزادسازی خرمشهر را انجام دهد افزود: یک بار دیگر دولت ما می‌خواهد وحدت ملی را به وجود بیاورد و این دولت می‌خواهد بی‌عدالتی‌ها کنار رود و تجربه نشان داده است که این مهم کار سختی نیست زیرا بیرون کردن فقر، گرانی و تبعیض ارزشش بالاتر از بیرون کردن سربازان عراقی است.
وی بیان کرد: دولت ما دولت اقدام و تحول است و با کمک شما و عنایات بیکران حضرت ولیعصر این کار را انجام خواهیم داد.

وی  با اشاره به خط مشی های خود در این انتخابات گفت: استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می‌شود و کدام استان است که مردان و زنان بزرگ نداشته باشد در این زمینه پارتی بازی نمی‌کنیم و در یک جمع نخبگانی کاندیداهای استانداری نمره بندی می‌شوند و چند نفر به دولت پیشنهاد می‌شوند همچنین خارج از هر باند و گروه و جناح این افراد انتخاب و اختیارات لازم را به آنان خواهیم داد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری تصریح کرد: از طریق امکانات پژوهشی به مدیران کمک های لازم را کرده و با همه توان دولت «اقدام و تحول» پشت سر استاندارها می‌آید و اجازه می‌دهیم خودشان تصمیمات لازم را بگیرند و ما هدایت و حمایت آنان را انجام می دهیم.
وی بیان کرد: نخستین توجه ما به اقشار آسیب پذیر  خواهد بود و علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را راه می‌اندازیم و هر کسی که ۳۰ میلیون تومان بیاورد بانک‌ها ۹۰ درصد بعدی را وام می‌دهند و این وام وثیقه نمی‌خواهد و همان خانه وثیقه بانکی می‌شود تا همه اقساط پرداخت شود و گویی که مردم با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می‌شوند.
رضایی بیان کرد: اگر بازار خانه سازی و مسکن را راه بیندازیم ۳۰۰ صنعت پشت سر آن راه می‌افتد وااسفی از این گروه های سیاسی که سرگرم دعوا و شعبده بازی هستند که باید به فکر مردم باشند زیرا صاحب این انقلاب و ولی نعمتان ما مردم هستند و یک بار دیگر خودمان را سپر مردم ایران کرده و نمی گذاریم غم و غصه تداوم پیدا کند و نان قرضی ها، زباله گردان و کوله بران بر قامت ملت ایران بنشیند.
وی تصریح کرد: مسئله دوم و موضوع زنان و حقوق خانه داری بوده خانم های خانه دار ۶ ماه آموزش می‌بینند سه ماه تربیت فرزند و سه ماه بهداشت خانواده البته در گروه نخست آنان که دو فرزند بیشتر داشته باشند به آنان حقوق می‌پردازیم و مساله ارتقاء کرامت آنان را از داخل خانه آغاز می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهرها را اقتصادی می‌کنیم زیرا اقتصاد از بالا به پایین باید بجوشد، سیستان و بلوچستان را از نو میسازیم و اختیارات اجرایی را به استان‌ها خواهیم داد و یک ایالت اقتصادی را در منطقه درست می کنیم و سپرده هایی که در منطقه جمع آوری می‌شود همان جا سرمایه گذاری می کنیم.
وی خاطرنشان  کرد: در زابل، زاهدان، سراوان و ایرانشهر مراکز تربیت زمامداران نیروی انسانی درست می کنیم که کادر سازی انجام شود زیرا استعدادهای فوق العاده انسانی در سیستان و بلوچستان وجود دارند به طور مثال سراوانیها بخش عظیمی از مردمانش امور اداری کشور عمان را اداره می کنند.
وی افزود: مردم زاهدان، زابل و قسمت‌های سیستان در استان های دیگر کادرهای انسانی تربیت کردند همچنین ایرانشهر مرکز تربیت نیروی انسانی است و ما به طور جدی روی تربیت نیروی انسانی در این استان برنامه‌ریزی می‌کنیم.
رضایی تصریح کرد: خشکسالی و تبخیر منابع آب در سیستان و بلوچستان نیز وجود دارند که در این راستا ۲منبع آبی شامل حق ابه ها وجود دارد که با تقویت دیپلماسی آب در سطح دولت مساله آب را حل می‌کنیم منبع دوم آب دریا و انتقال آن است که آن را نیز دنبال خواهیم کرد و منبع سوم  آبهای ژرف خواهد بود که در ۲۰۰ متری سطح زمین قرار داشته و به دلیل عدم شناخت این مهم معطل مانده و میدانیم که این آب ها قابل استفاده است.
وی اظهارداشت: تجارت استان ها با پاکستان را دنبال می‌کنیم که از طریق چابهار با هندوستان و ازطریق سیستان با افغانستان است ظرفیت سیستان و بلوچستان و سواحل مکران ظرفیت مهمی است که تجارت منطقه را افزایش دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکل‌های صادراتی و سامان دادن فعالیتهای خرد و ساماندهی قانون  فعالیت مرزنشینان از دیگر فعالیت‌های تجاری ما است، مساله استراتژیک دیگر ما در این دولت راه آهن چابهار زاهدان زابل بیرجند به ترکمنستان خواهد بود.
وی ادامه داد: مساله صنعتی کردن استان دارای اهمیت است و صنایع تبدیلی که ارزش افزوده را بالا و شغل ایجاد خواهند کرد در این استان مورد توجه خواهند بود.
وی بیان کرد: تاسیس رسانه صدا و سیمای بلوچی که در کشورهای مختلف بتوانند اخبار را پوشش دهد با این ویژگی که از برادران بلوچ در آن کار خواهند کرد دیگر اقدام ما در این استان خواهد بود
رضایی خاطر نشان کرد:  تاسیس واحدهای تولید انرژی‌های نو، انرژی های خورشیدی انرژی های زمین گرمایی و تجدیدپذیر در این منطقه نیز از دیگر اقدامات ما خواهد بود زیرا این منطقه توانایی تولید هزاران مگاوات برق را دارد.
وی تصریح  کرد: معادن عظیمی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که محصولات تزیینی و صادراتی تولید آن می‌تواند به خارج صادر شود همچنین خوشبختانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد سیستان تصویب شده که این امکان خوبی است که تجارت سیستان و بلوچستان با افغانستان تقویت شود.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مشابه همین منطقه آزاد را در مرز بلوچستان با پاکستان انجام می‌دهیم که دو مرکز تجاری قوی در منطقه جنوب شرق خواهد بود همچنین سرمایه گذاری در زمینه صنایع دستی و گردشگری این استان خواهیم داشت زیرا سیستان و بلوچستان با قدمت تاریخی در این زمینه و پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در آن وجود دارد که سعی می‌کنیم سرمایه‌گذاران به این صنعت بیایند.
وی بیان کرد: ایران تنها تهران  نیست ایران سیستان و بلوچستان هم  است و باید همه یکی شویم و قیام سوم را در کشور انجام داده و پیشرفت اقتصادی را رقم بزنیم و به محض این که دولت را به دست بیاوریم در سفر به سیستان و بلوچستان سند پیشرفت این استان را با شما امضا می‌کنیم و در این سند که سند اقدام پیشرفت سیستان و بلوچستان خواهد بود با همه عهد می‌کنیم که به آن عمل داشته باشیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سیستان و بلوچستان ریاست جمهوری گفت استان ها هم جمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان