Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:47:24 GMT

دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۸۷۶

دولت «سلام» برای تک تک شهرها برنامه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در برنامه تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مختص گیلانیان در شبکه باران با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این استان، اظهار کرد: گیلانیان در طول تاریخ ایران اسلامی از پیوست به مکتب اهل بیت (ع) تا انقلاب‌هایی که مبارزان این خطه علیه رژیم طاغوت انجام داده نقش آفرین بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژگی‌های منطقه جغرافیایی خاص اعم از جنگل، دریا، کوه و ارتباطات بین المللی با همسایگان خزر که استان گیلان در آن قرار دارد اشاره کرد و افزود: تمام این مؤلفه‌ها گیلان را به یک استان استراتژیک برای کشور تبدیل کرده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با بیان اینکه گیلان توانایی تبدیل شدن به مرکز گردشگری طبیعی و تاریخی و مذهبی کند، گفت: تولیدات کشاورزی و غذایی و نقش مهم گیلان در امنیت غذایی نیز بر کسی پوشیده نیست و باید از همه این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های تک تک شهرستان‌های استان گیلان اشاره و با بیان اینکه همه ۱۷ شهرستان این استان دارای توانمندی‌های کشاورزی، دریایی، صنعتی، گردشگری هستند، اضافه کرد: هر کدام از این ظرفیت‌ها می‌تواند از مؤلفه‌های توسعه یک منطقه و استان باشد که در گیلان مجموع این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها وجود دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وجود بندر انزلی و کاسپین و ارتباط با کشورهای حاشیه خزر، بازار بزرگی برای کالاهای تولیدی در این استان و سایر نقاط کشور را فراهم می‌کند، تصریح کرد: تکمیل کریدور شمال و جنوب و اتصال راه آهن رشت- انزلی - کاسپین می‌تواند به توسعه و تقویت این بخش کمک کند که باید برای تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر این کریدور برنامه ریزی و تلاش شود.

وی با اشاره به تولید برخی محصولات کشاورزی همانند برنج، گیاهان دارویی، گل و گیاه، فندق، کیوی، بادام زمینی و زیتون، چای و سایر محصولات در استان گیلان، تأکید کرد: هر کدام از این محصولات ظرفیت صادرات و ارزآوری برای کشور دارد که باید ساز و کارها ایجاد و موانع برطرف شود.

قاضی زاده هاشمی به توانمندی مرز آستارا به عنوان یکی از فعال‌ترین مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: ارتباط با جمهوری آذربایجان و ظرفیت خوب صادرات چمدانی در این شهرستان مرزی نیز باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد که برای آن نیز دولت سلام برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین معضلات استان گیلان همانند سایر استان‌های شمالی زباله و فاضلاب و مهاجرت‌ها است، گفت: سال هاست که مردم این استان‌ها به ویژه گیلانیان با این معضلات دست و پنجه نرم می‌کنند که باید برنامه ریزی اساسی برای حل این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کوه خواری، زمین خواری، تالاب خواری، بیکاری جوانان تحصیلکرده با وجود همه این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را از دیگر مشکلات گیلان برشمرد و تأکید کرد: تمام این مشکلات توسط تیم دولت سلام احصا و برای آن برنامه داریم.

کد خبر 5231226

منبع: مهر

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات 1400 استان گیلان انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا اراک انتخابات ریاست جمهوری استان گیلان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود