Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان راه برون‌رفت از مشکلات کنونی را نیازمند انتخاب اصلح و روی کار آمدن کاندیدای اصلح؛ آیت‌الله رئیسی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات عصر امروز در گردهمایی بزرگ حامیان رئیسی که در پارک سپیدار این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم با حضور در انتخابات پیش‌رو به "شور حداکثری و انتخاب اصلح" کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در یک قرن اخیر سه تا جریان در سپهر سیاسی ایران پدیدار شدند، افزود: جریان نخست، جریانی است که سودای بازگشت به ایران باستان و جایگزینی یک هویت ناسیونالیستی به‌جای اسلام  را داشته که در زمان شاه این مسئله بسیار ظهور و بروز داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: از آنجا که هویت اسلام با گوشت و خون مردم عجین شده، دشمنان نتوانستند این هویت و تفکر غلط را جایگزین اسلام کنند.

وی دومین جریان را "جریان غرب‌گرا" خواند و گفت: این جریان اعتقاد داشته برای پیشرفت باید از فرق سر تا انگشت پا را برهنه و تفکر آنان را اجرا کنیم!

حجت‌الاسلام و المسلمین سادات خاطرنشان کرد:  در طول هشت سال اخیر نیز برخی‌ها تفکر و نگاه‌شان به غربی‌ها داشتند اما خیلی‌ها در مقابل آنان تنها نگاهشان به داخلی و جبهه مقاومت بود.

وی اظهار کرد: عده‌ای در کشور با رویکرد و برنامه‌های غلط‌شان باعث ایجاد فاصله طبقاتی شده؛ کسانی‌که هزینه سگ و گربه آنان چند برابر هزینه ماهانه زندگی نیازمندان مناطق محروم است و برخی‌ها از سر غفلت و ناآگاهی این جریان را دنبال می‌کنند.

توصیه انتخاباتی آیت الله بهجت(ره)/ نامزد منتخب ریاست جمهوری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟دشمنان به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کردستان با ذکر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی به تعالی مردم و پیشرفت کشور کمک می‌کند؛ تاکید کرد: امروز به گفتمان و رئیس‌جمهوری نیاز داشته که گفتمانش در امتداد مسیر خط رهبری باشد.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها از روی انتقاد از عملکرد دولت تدبیر اعلام کرده که ما در ایران موشک داریم اما پوشاک نداریم، اذعان کرد: متاسفانه به دلیل سوءمدیریت دولتمردان یک روز شاهد بحران دلار، یک روز ارز و یک روز مسکن هستیم که باید مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به ناتدبیری آنان پایان دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سادات با بیان اینکه امروزه قبیله حرام‌خور خون مردم را می‌مکند، تصریح کرد: مردم باید بدانند که راه برون‌رفت از مشکلات کنونی و این وضعیت نامناسب اقتصادی "انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت انقلابی" است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با یادآوری اینکه باور به توانمندی جوانان همواره سبب پیشرف کشور شده است، گفت: امروز به رئیس‌جمهوری شجاع، استکبارستیز، ظلم‌ستیز، فسادستیز، مبارزه با اشرافی‌گری و مردمی نیاز داشته که این ویژگی‌ها و شاخصه‌ها در وجود کاندیدای اصلح؛ آیت‌الله رئیسی وجود دارد کا مردم باید مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/481/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای ائتلاف استان کردستان انقلاب اسلامی انتخاب اصلح آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند