Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:38:44 GMT

کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۸۳۰

کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، سرهنگ منصور رضا عزیزی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، طی روزهای گذشته موفق شدند حین کنترل شناورهای عبوری در اسکله بندر ریگ ۳ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج‌فارس به مقصد بندرها گناوه در حرکت بوده را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی استان بوشهر گفت: مأموران در بازرسی دقیق از شناوران توقیف شده، ۱۷ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۵۰ تخته پتو، ۱۷ دستگاه دوچرخه، ۹ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۱۸ هزار عدد لوازم پزشکی، ۱۴ هزار ثوب پوشاک، ۲۷ دستگاه لوازم صنعتی و کارگاهی، بیش از ۷ هزار کیلوگرم غذای حیوانات خانگی و صدها قلم کالا را که به‌صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ متهم توضیح داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تخمین زده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان بوشهر خلیج فارس کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد