Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان آمادگی این نهاد را برای همکاری با اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در زمینه تهیه، تولید و پخش محصولات فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت اعلام کرد.

 محسن رشیدی در دیدار با عبدالرضا کوشکی، معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) این استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند عزم همگانی، وحدت، هم‌صدایی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است، به اهمیت چاپ و نشر کتاب با موضوع دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان می‌توانند در تولید کتب با موضوع زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان و عملیات‌ها و خرید و توزیع این کتب در جامعه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زبان هنر از بهترین ابزار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان و آیندگان است، تصریح کرد: معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و معاونت هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از ظرفیت‌های مناسبی برای تولیدات هنری مشترک برخوردار هستند.

در ادامه این دیدار عبدالرضا کوشکی، معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان آمادگی این نهاد را برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در زمینه تهیه، تولید و پخش محصولات فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاع مقدس معاونت هنري سپاه لرستان فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس کنگره 6300 شهید لرستان کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل ع ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند