Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «جواد گیاه‌شناس» شامگاه چهارشنبه در آیین گشایش ستاد مرکزی انتخاباتی «عبدالناصر همتی» از نامزدهای سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان، افزود: پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت‌ برخی از نامزدهای جریان اصلاح طلب، باید یک تصمیم جدی می‌گرفتیم که در انتخابات شرکت نکنیم و یا از نامزدی که نزدیکی بیشتری به تفکر و دیدگاه ما دارد، حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در نهایت و براساس بحث و بررسی های انجام شده تصمیم به حمایت از عبدالناصر همتی در این دوره از انتخابات گرفتیم چراکه مهم ترین اصل در شرایط فعلی حضور پرشور، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق رأی و اصل جمهوریت نظام است.

وی افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین آموزه های دینی برای مشارکت فعال و نقش آفرینی در تعیین سرنوشت و آینده کشور از طریق رویداد مهم انتخابات وارد میدان شده و ستاد انتخاباتی آقای همتی در استان همدان را ساماندهی و فعال کردیم.

وی با بیان اشاره به اینکه اقای همتی فرزند استان همدان و زاده شهرستان کبودرآهنگ است، گفت: در ابتدای کار نخستین ستاد انتخاباتی ایشان در استان همدان در کبودرآهنگ راه اندازی و فعال شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم مردم استان همدان با حضور پرشور در انتخابات از فرزند این استان حمایت کنند، افزود: حضور گسترده مردم استان در انتخابات و حمایت از اقای همتی موجب می شود تا زمینه حضور یکی از افتخارات استان همدان در سطح کلان مدیریت اجرایی کشور فراهم شود.

رییس ستاد انتخاباتی همتی در استان همدان گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، رقیب اصلی آقای همتی در انتخابات، یأس و ناامیدی مردم و عدم حضور در پای صندوق های رای است به نحوی که هرچقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، آرا وی نیز بیشتر خواهد شد و به همین دلیل برخی افراد به دنبال کاهش مشارکت و یا مشارکت حداقلی هستند.

وی ادامه داد: قهر با صندوق و شرکت نکردن در انتخابات هیچ منفعت و مزیتی به دنبال ندارد و بهترین راهکار برای اعمال نظر و مطالبه خود در عرصه مدیریتی کشور، حضور فعال و گسترده در انتخابات برای نقش آفرینی موثر در تعیین سرنوشت و آینده کشور است.

گیاه‌شناس خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات و افزایش مشارکت سیاسی است چراکه صندوق های رأی باید تجلی‌گاه نظرات مختلف و متنوع جامعه باشد و  همه باید برای تقویت مسئولیت اجتماعی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: رقیب نمی‌خواهد مشارکت گسترده باشد چراکه در صورت افزایش سطح مشارکت و حضور حداکثری مردم، آرا خاکستری به سبد آقای همتی ریخته خواهد شد.

معاون اسبق سیاسی، امنیتی استانداری همدان نیز در ادامه این نشست گفت: این که برخی‌ می‌گویند رمز پیروزی ما مشارکت حداقلی است، ندای خوبی نیست چراکه اگر مردم پای این نظام نباشند، در کارزارهای بزرگی که در دنیا رقم می‌خورد، موفق نخواهیم شد.

«محمدابراهیم الهی‌تبار» اظهار داشت: خرداد ماه حماسه و افتخارآفرینی است و به رغم شرایط نابرابر انتخابات که امکان و زمینه حضور بزرگان جریان اصلاحات در این عرصه ایجاد نشد، آمده ایم بگوییم که همچنان به جمهوری اسلامی وفاداریم و به نظام جمهوری اسلامی که بر پایه اراده مردم است، رأی می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قرآن به ما یاد داده در سرنوشت خود دخیل باشیم و اعتقاد داریم اگر مردم پای این نظام نباشند، در کارزارهای بزرگی که در دنیا رقم می‌خورد موفق نمی‌شویم چراکه آن چیزی که ما را پیروز می کند سرمایه‌ عظیم مردمی است.

الهی تبار با بیان اینکه آقای همتی سرباز خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن و یکی از شخصیت‌های اثرگذار در کارزار اقتصادی سال های اخیر کشور است، افزود: هرچند که فضای انتخاباتی کشور از شور و نشاط کافی برخوردار نیست اما به رغم اینها با جدیت و امیدواری در این عرصه حاضر شده ایم تا در تعیین آینده و سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم با حضور جمعی از مردم و برخی چهره های سیاسی، ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محدوده میدان جهاد شهر همدان افتتاح شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان عبدالناصر همتی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان عبدالناصر همتی انتخابات ۱۴۰۰ همدان عبدالناصر همتی تبلیغات انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی ستاد انتخاباتی استان همدان آقای همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه عملیاتی کردن شعار سال جز با نظر کارشناسی و بهره مندی از صاحب نظران میسر نیست، افزود: بر این اساس بررسی جهات و جوانب مختلف برای مشارکت دادن مردم در تولید باید مدنظر دولتمردان قرار بگیرد تا توصیه ها و دغدغه های مقام رهبری برای گشایش های اقتصادی در کشور محقق شود.

بنابر روایت ایرنا، وی بهره مندی از نقطه نظرات صاحبان تولید و صنعت، توجه به نگرانی ها و مطالبات اقتصادی مردم و استفاده از دانشگاه ها و مجامع علمی و تحقیقاتی برای افزایش مشارکت مردم در تولید و به تبع آن افزایش ثروت را از جمله راهکارهای مهم برای تحقق شعار سال عنوان کرد.

آل هاشم با اشاره به توانمندی های ایران اسلامی در حوزه دفاعی و موشکی، یادآور شد: همچنان که با بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص به دستاوردهای بسیار بزرگ همچون عملیات صادق دست یافتیم، در حوزه اقتصادی نیز باید چنین کرد.

خطیب جمعه تبریز به اعترضات اخیر دانشجویان در آمریکا و اروپا نیز اشاره و اظهار کرد: این خیزش ها به معنی دفاع از عقلانیت و انسانیت علیه شرارت های بی حد و حصر رژیم غاصب اسرائیل است و امروز این موضوع به مراکز علمی ایالات متحده کشیده شده است.

آل هاشم دستگیری و ضرب و شتم استادان و دانشجویان در آمریکا نشانه ای از بزدلی و رفتارهای متناقض مدعیان حقوق بشر دانست و ادامه داد: سران آمریکا و اسرئیل باید این واقعیت انکار ناپذیر را قبول کنند که نفرت عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در جهان گسترش می باید و مقابله با ظلم و ستم یک موضوع فطری در بشر است.

وی تحولات اخیر در آمریکا را نشانه ای آشکار از اضمحلال و نابودی صهیونیست ارزیابی کرد و گفت: تظاهرات ضد لیبرال دموکراسی در غرب به مرز بحران نزدیک شده و نظم ادعایی لیبرالیسم جهانی در حال فروپاشی است.

آل هاشم افزود: در حال حاضر جوانان آمریکا طرفدار فلسطین و دولتمردان حامی رژیم اسرائیل بیدار شده و هرگز از آرمان های ضد استعماری خود عدول نخواهند کرد و با گذشت زمان این موضوع بیش از برای فکار عمومی جهان شفاف تر خواهد شد.

امام جمعه تبریز به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی نیز اشاره و اضافه کرد: این انتخابات در سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر در استان برگزار می شود که انتظار داریم مردم این حوزه ها با احساس مسئولیت بیشتر و با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شده و به نامزدهای مرد علاقه خود رای دهند.

آل هاشم مشارکت گسترده و بالا را ضامن برخوراری از مجلسی قوی دانست و یادآور شد: همه اقشار، گروه‌های مرجع و طیف های گوناگون سیاسی و اجتماعی باید مردم را به شرکت در انتخابات هفته آینده تشویق و ترغیب کنند.

وی از نامزدهای راه یافته به دور دوم خواست تا در جریان تبلیغات انتخاباتی مسایل اخلاقی را به دقت رعایت کنند و از تخریب یکدیگر به شدت پرهیز کنند، چون چنین برخوردها و رفتارهایی زیبنده نظام اسلامی نیست.

آل هاشم توطئه ها و ترفندهای رسانه ای دشمنان برای ایچاد فاصله بین مردم و حکومت را مورد اشاره قرار داد و گفت: آنها با انواع روش ها به دنبال بازسازی اغتشاش و آشوب های مختلف در کشور هستند که هوشیاری و بصیرت مردم در این زمینه لا6زم و ضروری است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902518

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس