Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از گروه صنعتی میهن، هیات رسمی وزارت کشاورزی عراق به سرپرستی «محمد کریم الخفاجی وزیر کشاورزی این کشور» از گروه صنعتی میهن بازدید کردند.

حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن و مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه در این بازدید، هیات رسمی وزارت کشاورزی عراق را همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کریم الخفاجی وزیر کشاورزی عراق در پایان بازدید از کارخانه های گروه صنعتی میهن، نسبت به وجود این حجم از ماشین آلات به روز و برتر در کارخانه های تولیدی محصولات لبنی و غذایی میهن و پاکیزگی و فناوری پیشرو آن، اظهار شگفتی و تعجب کرد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای بسیاری از کارخانجات لبنیات به خصوص در کشورهای مختلف اروپا داشته ام، اضافه کرد: تاکنون کارخانه ای به وسعت، تمیزی، مدرنی و این سطح از اتوماسیون که در شهر لبنیات گروه صنعتی میهن مشاهده کردم، کمتر دیده ام.

وزیر کشاورزی عراق همچنین از گروه صنعتی میهن برای سرمایه گذاری در عراق دعوت به عمل آورد و آمادگی خود را برای حمایت کامل از سرمایه گذاران این شرکت ایرانی در خاک عراق اعلام کرد.

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن در این بازدید تاکید کرد: تولیدات میهن با همان کیفیت صادراتی به بازار داخل نیز عرضه می شود.

وی در خصوص پیشنهاد وزیر کشاورزی عراق برای سرمایه گذاری در این کشور متذکر شد: گروه صنعتی میهن پیشنهاد سرمایه گذاری در صنعت لبنیات کشور عراق را با نگاه کارشناسی و مثبت بررسی خواهد کرد.

یادآور می شود که وزیر کشاورزی عراق به همراه هیات رسمی همراه، به مدت چهار ساعت از بخش های مختلف گروه صنعتی میهن از جمله شهر لبنیات میهن و کارخانه پاندا و ... بازدید کردند و از نزدیک با روند تولید محصولات لبنی و غذایی در میهن آشنا شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه صنعتی میهن ابوالفضل پایداری شهر لبنیات میهن میهن وزیر کشاورزی عراق سرمایه گذاری گروه صنعتی میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ