Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: آنطور که پیداست طراحان مناظرات در این دور از انتخابات به نحوی بسیار محافظه کارانه و محتاطانه، ساختار، شکل و محتوا را برنامه ریزی و برگزار کردند.

حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با روند مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: از سال 88 به بعد مناظرات انتخاباتی همواره نقشی اساسی، مهم، تشویق کننده و گرم کننده در فضای رقابت های سیاسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند تا سال 92 و 96 هم پایدار بود اما به نظر می رسد که مناظرات در این دوره از انتخابات تاثیر آنچنانی ندارد. 

او افزود: آنطور که پیداست طراحان مناظرات در این دور از انتخابات به نحوی بسیار محافظه کارانه و محتاطانه، ساختار، شکل و محتوا را برنامه ریزی و برگزار کردند. تاثیر این مناظرات در شفاف سازی برای افکار عمومی و رای دهندگان در این دور از انتخابات از اهمیت کمتری برخوردار است. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: از نظر آرایش صحنه کاندیداها در حال حاضر دو نوع رای دارند. رای مثبت که براساس تبلیغات به سبد رای افراد کمتر شناخته شده ریخته می شود و رای منفی که عموما نصیب افراد معروف تری مثل رئیسی می‌شود. 

او ادامه داد: من فکر می کنم این مناظرات ضمن اینکه تاثیر آنچنانی در رغبت مردم به انتخابات نداشته اما جابجایی هایی را در نظرسنجی ها، شاهد خواهیم بود. 

رسولی خاطر نشان کرد: رئیسی به دلیل اینکه در سال 96 داوطلب بود و امروز رئیس قوه است و در صدا و سیما حضوری پررنگی دارد از نظر افزایش آرای منفی پس از مناظرات در معرض تهدید بیشتری، خواهد بود. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت انتخابات تبلیغات صدا و سیما انتخابات رییسی حسن رسولی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است