Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد احمدی‌زاده، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس قانون هر یک از کاندیداها می‌توانند در هر منطقه شهرداری و هر شهر یک ستاد انتخاباتی مرکزی داشته باشند و چند ستاد هم به عنوان زیر مجموعه معرفی کنند.
وی ادامه داد: الان در شهرستان‌های استان فارس و به ویژه شهر شیراز، ستادهای متعددی ایجاد شده و تقریبا تمام کاندیداها ستادهای خود را فعال کرده‌اند و بعضا یک ستاد نیز با ما مکاتبه کرده و اسامی ستادها در سایر شهرستان‌های استان را نیز به ما اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: هیات بازرسی انتخابات استانداری پیگیر مساله نحوه تبلیغات است و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات دادگستری هم این موارد را رصد می‌کند و هر کجا تخلفی صورت گرفته باشد تذکر لازم داده می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: علاوه بر اینکه فعالیت ستادها در چارچوب قانون باید باشد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستادها نیز تاکید می‌شود.
احمدی‌زاده گفت: تاکنون تخلف فاحشی از جانب ستادهای انتخابات نامزدها صورت نگرفته به جز راه‌اندازی ستادهای متعدد که قاعده آن این بود که به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات اعلام می‌کردند که چند ستاد دارند و مسئولیت ستاد مرکزی با چه کسی است که این اتفاق نیفتاد.
وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که با مشخص شدن مسئولان ستادهای مرکزی نامزدها در استان، جلسات توجیهی با آنها داشته باشیم تا بتوانیم انتظارات و نقطه نظرات خودمان را به آنها منتقل کنیم.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس شورای نامزدهای ریاست جمهوری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس انتخابات ۱۴۰۰ شیراز استانداری فارس شورای نامزدهای ریاست جمهوری فارس ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان