Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:54:51 GMT

شکست شاخ و شانه دشمنان با تیر رای

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۸۶۳

شکست شاخ و شانه دشمنان با تیر رای

به گزارش ایرنا، پس از خلافت های دائمی و صدارت های موروثی در سلسله منحوس بنی امیه و بنی العباس‌ و استبداد آرا در ترکان عثمانی و حاکمیت نامیمون شاهان شکم باره در ایران که نوعی تحقیر و تجاوز به کرامت انسانی و هتک حرمت ایرانی محسوب می شد نعمت انتخاب و مشارکت در تعیین سرنوشت خود به یمن نهضت بزرگ حضرت امام خمینی(ره) بدست آمده که این برای ما ایرانیان شیرین و پرحلاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلسم تحقیر و دام نادانی قبل از مشروطه تا آغاز انقلاب اسلامی دست و دامن ملت ایران را بسته و منویات و منکرات سلاطین شیاد را بر ما تحمیل و اختیار و آزادی جامعه را فدای امیال خود کرده بود.

این مانع مزوّرانه و زنجیر ذلت در سال ۵۷ با ابتکار عالمانه حضرت امام (ره) وفق معیارهای معنوی و ذوائق مردمی و مراعات ۲ اصل ماندگار جمهوریت و اسلامیت از مسیر ملت محو شد و اقشار مختلف با نگاهی خداباور و جامعه محور، حماسه سیاسی و اتحاد اجتماعی را خلق و عزت انتخاب را تجربه کردند.

به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات عیدی است عزت آفرین و اقتدارزا که چون شب قدر سرنوشت چهارساله کشور را تضمین و تعیین کرده و در کسوت یک تکلیف دینی، نظم و نسق مدنی را ترسیم و تار و پود امنیت و مصونیت را نیز متجلی می کند. 

شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کلید عظمت مردم ایران و برخاسته از یک حق و تکلیف است که علیرغم نتیجه شیرین آن برای تک تک ایرانیان شریف، کام دشمنان این مرز و بوم را تلخ می کند و به همین علت آنان در تلاش هستند که با ایجاد یاس و ناامیدی و سلب اعتماد و انگیزه ملی نسبت به این امر حیاتی، بال اقتدار انقلاب را بشکنند تا عقاب آزادی من و تو به اوج عزت نرسد.

ثقل و ثبات موجود در کشور ما ره آورد خون شهیدان و جانبازان بی شماری است که روح آنان شاهد و ناظر اعمال و رفتار ماست.

 گلوی شهید حججی با دشنه داعشی های ددمنش درسوریه بریده و دست حاج قاسم سلیمانی در عراق قطع شد تا جان و مال و ناموس ایران از تجاوز طاغیان‌ در امان باشد، آیا رواست که در مقابل این فداکاری، ما انگشت اشاره خود را با رخسار تعرفه های تعیین کننده انتخابات آشنا نکنیم.

لذا شایسته است روز ۲۸ خرداد با نزاهت و طهارت و تدبیر و تقوا ، دل را با نور عقل و ایمان منوّر، ردای رفاقت را بر تن و مشارکت عمومی و همبستگی ملی را به اوج رسانده و با تیغ رای و تیر مسوولیت پذیری، چشم دشمن را کور، زبانش را لال و دست او را نیز قطع کنیم تا روح شهیدان را شاد و روان سردار حاج قاسم سلیمانی را روشن کنیم.

همه مطلع ایم که انتخابات در ایران فصل کاشت است و هرچه امروز در این ایام بکاریم همان را در چهار سال بعدی برداشت خواهیم کرد.

۲۸ خرداد امسال صندوق های رای، میزبان افکار و عقاید ایرانیان اند تا حیات اجرایی جامعه را تجدید و توش و توان تازه ای بدان تزریق کنند، قهر با انتخابات و صندوق های رای جز دشمنی با خود، نفی آزادی های مشروع و ضایع کردن منافع ملی نیست.

نباید دچار شک و شائبه های شیطانی، تنبلی و بیحالی، سوء‌ عمل و اختلاط با اهداف نامشروع معاندین شویم، زیرا همه ما فراتر از اندیشه های سیاسی و دیدگاه های جناحی، امانتدار شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگانی هستیم که خود شاهد بودم‌ در خط مقدم جبهه و در تیررس سلاح های سبک دشمن با نهایت خطرپذیری‌ چون لبخند خورشید و تبسم ماه در انتخابات شرکت می کردند و با یک دست سلاح و با دست دیگر رای خویش را در صندوق سرنوشت می ریختند و با این امواج خاموش و خیزان‌، شاخ و شانه‌ متجاوزان را شکستند.

ایرانیان عزیز وطن خواه وخدا پرست، آنانیکه شرکت ما درانتخابات ریاست جمهوری را عوامگرایانه و پوپولیستی می دانند، خیرخواه ایران نیستند، مردم پایه اصلی اقتدار و ابتکارند و بی تفاوتی در این بزنگاه بی بدیل، خسارت بار و تاسف آور است.

بنابراین بیائیم در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی با شرکت در انتخابات و گزینش فردی صالح، کام قاتلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تلخ کنیم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # تخم مرغ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد