Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا مومنی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد واردات واکسن کرونا از طریق مناطق آزاد، اظهار کرد: یک سری اقدامات توسط مدیران عامل مناطق آزاد و خود ما در خصوص واردات واکسن کرونا صورت گرفته است، همچنین هماهنگی های لازم را با وزارت بهداشت در مورد این مسئله انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اکنون در شرایط فعلی در تلاشیم تا بتوانیم برای مناطق آزاد با تائید وزارت بهداشت بر اساس استانداردهایی  که از لحاظ کمی، کیفی و قیمتی دارند به توافقاتی برسیم، اگر این امر به خوبی  پیش رود به طور حتم ما  برای ساکنان مناطق آزاد و گردشگرانی که به مناطق آزاد می آیند  واکسن کرونا تهیه خواهیم کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  تصریح کرد: اگر روند تائیدیه ها از سمت مسئولان ذی ربط در زمینه واردات واکسن کرونا به خوبی پیش رود قرار است حدود ۳ میلیون دز واکسن از طریق مناطق آزاد وارد  شود، منتهی  اکنون در  تلاش هستیم تا موافقت های مورد نیاز  را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون از مناطق آزاد قاچاق واکسن کرونا صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: بنده  در این رابطه اطلاعی ندارم و تاکنون خبری در این خصوص به  دستم نرسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق آزاد واردات واکسن مناطق آزاد واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد