Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:37:59 GMT

اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۱۰۲

اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌شرقی

تکمیل بیمارستان جدید عجبشیر

عملیات اجرایی بیمارستان جدید این شهرستان که از سال ۱۳۸۵ شروع شده بود بالاخره در دولت تدبیر و امید به خط پایان رسید و فرماندار عجب‌شیر روز گذشته پس از بازدید از این بیمارستان، از تکمیل و تحویل موقت این بیمارستان طی هفته آینده خبر داد.

عادل اصغرپور پیش از این به ایرنا گفته بود که تعداد تخت‌های این بیمارستان هم از ۶۴ تخت به ۸۶ تخت افزایش یافته و بخش‌های مختلف درمانی برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی ۲ نانوایی متخلف نظرکهریزی به تعزیرات حکومتی 

بخشدار نظرکهریزی صبح روز گذشته، چهارشنبه از چند واحد نانوایی در شهر و روستاهای این بخش بازدید کرد و حاشیه بازدید از معرفی ۲ نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی به دلیل عدم رعایت زمان پخت خبر داد. 

به گفته «سعید سیفی» این نانوایی‌ها پیرو اخطاریه‌های قبلی و عدم رعایت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و در صورت تکرار تخلف به صورت موقت تعطیل خواهند شد.

توزیع مرغ گرم کشتار روز و تنظیم بازار در هشترود

«بهروز عبدلی» رئیس اداره صمت هشترود گفت: هفت هزارو ۶۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع که توسط عوامل انتظامی شهرستان توقیف شده بود، پس از کشتار در کشتارگاه مرغ مراغه توسط واحدهای مرغ‌فروشی هشترود به قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است. 

بازدید ناظر گمرکات آذربایجان شرقی از گمرک مراغه

ناظر گمرکات آذربایجان‌شرقی و هیات همراه از گمرک مراغه بازدید کرده رفع موانع و همچنین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سایر رویه‌های گمرکی در مراغه را بررسی کردند. 

گمرک مراغه با مشارکت شرکت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در به دنبال ارتقا به سطح اداره‌کل است و مسئولان از این طریق تبدیل مراغه به هاب لجستیک و بندرخشک مراغه را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان‌های هشترود، مراغه، بناب، ملکان و عجب‌شیر در جنوبی‌ترین نقطه استان آذربایجان‌شرقی و دامنه‌های جنوبی کوه سهند قرار دارند.
 

برچسب‌ها هشترود گمرک جمهوری اسلامی ایران مراغه عجب شیر نظرکهریزی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود گمرک جمهوری اسلامی ایران مراغه هشترود گمرک جمهوری اسلامی ایران مراغه عجب شیر نظرکهریزی بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه