Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:20:04 GMT

فریضه نماز جمعه فردا در استان اردبیل اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۳۶۵

فریضه نماز جمعه فردا در استان اردبیل اقامه می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های به عمل آمده و در نظرگیری شرایط کرونایی فریضه نماز جمعه فردا در مناطق نارنجی اردبیل به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: طبق تصمیم‌گیری‌های به عمل آمده و در نظرگیری شرایط کرونایی فریضه نماز جمعه فردا در مناطق نارنجی اردبیل به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود که انتظار داریم مردم مهر و وسایل شخصی به همراه داشته و از آوردن افراد سالمند و کودکان خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تأمین سلامتی مردم برای ما بیشتر از هر مسئله‌ای حائز اهمیت است، گفت: نیاز است تا در راستای ترویج فرهنگ نماز و فریضه مهم نماز جمعه برنامه‌ریزی‌های انجام یابد و نماز جمعه با حساسیت و اهتمام جدی در مورد توجه واقع شود و نیز نسبت به توسعه و گسترش برنامه‌های معنوی و فرهنگی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های ائمه جماعات استان مشکلات مردمی را برطرف‌سازی کرده و ندانسته‌های آنان را به آن‌ها آموزش دهیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

نماز جمعه کاشان فردا اقامه می‌شودمراسم نماز جمعه و سالگرد ارتحال امام(ره) فردا در استان اردبیل برگزار می‌شوداقامه نماز جمعه این هفته در قم لغو شد

نصیری ادامه داد: در آستانه انتخابات قرارگرفته‌ایم و هم‌اینک یک رسالت خطیر و حساس بر عهده مردم گذاشته شده که انتخاب فرد اصلح و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است که انتظار داریم در این زمینه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردبیل حضور خود را در روز 28 خرداد به دشمنان نشان دهند.

انتها پیام/132/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل اقامه می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی