Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان احتمالا در السیلیه به کارش ادامه می دهد

سرمربی تونسی السیلیه قطر درباره آخرین شرایط رامین رضاییان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الشرق قطر، سامی طرابلسی گفت:

دوره قرضی بازی رامین رضاییان و مهند علی در السیلیه پایان یافته و در صورت عدم مخالفت الدحیل این 2 بازیکن به احتمال بسیار زیادی در تیم‌ ما می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی السیلیه قطر افزود:

تداوم ماندن رضاییان و مهند علی در السیلیه در دستان ما نیست و الدحیل باید درباره سرنوشت آنها تصمیم بگیرد. این 2 بازیکن پس از پیوستن به السیلیه به طور محسوسی قدرت تیم را افزایش دادند و منتظریم ببینیم چه تصمیمی برای آنها گرفته خواهد شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم