Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:00:17 GMT

تنور داغ انتخابات در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۴۲۹

تنور داغ انتخابات در هرمزگان

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای شوراها فضای سیاسی هرمزگان رنگ انتخاباتی گرفت و چهره شهرها رنگی شد.

تبلیغات رسمی نامزدها از امروز به مدت یک هفته آغاز شد. تبلغیات 30 نامزد شورای شهر بندرعباس بیشتر دیده می شود. اما تبلیغات امسال به علت شیوع کرونا با محدودیت هایی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ستاد انتخابات کشو ردر 15 بند شیوه نامه های بهداشتی تبلیغات را به استان ها اعلام کرده است.

رئوفی افزود:بر اساس این دستورالعمل برگزاری تجمع ها تنها در فضای باز با 30 درصد ظرفیت و رعایت 8 مترمربع فاصله اجتماعی برای هر نفر است.

اسامی نهایی 136 تامزد شورای شهر بندرعباس هم دیشب منتشر شد.

 

بیانه های داوطلبان

دو نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده در بندرعباس ادعا کرده اند که با صدور بیانیه ای به افشاگری علیه مسببان رد صلاحیتشان می پردازند . حتی یکی از این داوطلبان گفته بزودی اسناد و مدارکی را علیه بعضی اشخاص منتشر می کند.

ورود سازمان های مردم نهاد ممنوع

بر اساس قانون هر گونه فعالیت گروه ها و سازمان های مردم نهاد در سیاست ممنوع است اما اخیرا یک سازمان مردم نهاد اقدام به ارائه فهرست انتخاباتی کرده است که از نظر قانونی تخلف است.

سرهنگ بهنی رئیس پلیس فتای هرمزگان گفت: هر گونه افترا ، تهمت و تخریب، انتشار تصاویر و عکس های خصوصی از نامزدهای رقیب در فضای مجازی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراهای هرمزگان فهرست های نامزدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس