Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:37:25 GMT

سه تورنمنت خارجی برای آزاد و فرنگی‌کاران مدعی جهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۵۲۷

سه تورنمنت خارجی برای آزاد و فرنگی‌کاران مدعی جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد و فرنگی‌کاران مدعی حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ چندی پیش در مسابقات جام تختی به میدان رفت و نخستین مرحله از انتخابی را پشت سر گذاشتند. اما این پایان کار مدعیان جهانی نبود و آنها باید در تورنمنت‌های بین المللی پیش رو نیز حضور یابند.

بدین ترتیب محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد برخی از گزینه‌های خود را با اعزام به جام وهبی امره ترکیه محک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ خرداد برگزار خواهد شد.

آزادکاران مدعی کشورمان نیز دو تورنمنت بین المللی دیگر را در دستور کار دارند که طی آن غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در روسیه و ترکیه دست به محک شاگردان خود بزند. بطوریکه تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روزهای ۴ تا ۶ تیرماه در جام علی علی‌اف به میزبانی داغستان روسیه شرکت می‌کنند و سپس برخی دیگر از آزادکاران در تیرماه در جام یاشار دوغو ترکیه حضور خواهند یافت.

کد خبر 5230694 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی تورنمنت بين المللي تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران بحرین فوتسال باشگاه پرسپولیس تورنمنت بين المللي لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی