Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگارفارس از یزد، با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام در استان یزد اظهار کرد: در مجموع بسیاری پروژه نیمه تمام از دولت‌های قبل در استان یزد وجود دارد که به دلیل عدم تامین اعتبار این پروژه‌ها بر روی زمین مانده و عملیاتی نشده است.

وی افزود: علاوه بر ناتمام ماندن بسیاری از پروژه‌ها از دولت‌های قبل، پروژه‌های جدیدی نیز در دولت یازدهم و دوازدهم شروع شده است که به دلیل عدم تخصیص اعتبار به صورت کامل، عملیاتی نشده و به سرانجام نرسیده است البته بخشی از پروژه‌ها نیز عملیاتی شده و تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان این‌که بخش عمده‌ای از پروژه‌های دولت قبل و حتی پروژه‌هایی که از دولت یازدهم و دورازدهم در استان یزد شروع شده و همچنان نیمه تمام مانده است خاطرنشان کرد: با وجود این که بخشی ازاین پروژه‌ها مصوبات سفراستانی نیز داشته است اما اعتباری که برای آنها در نظر گرفته شده تخصیص داده نشده است.

جوکار با اشاره به این‌که مسئولان کشوری دلیل ناتمام ماندن پروژه‌ها را کمبود بودجه و اعتبار عنوان می‌کنند اما این قابل قبول نیست تصریح کرد: متاسفانه ما دارای یک نظام توزیع بودجه براساس عدالت نیستیم و در کشور مخصوصا در دولت یازدهم و دوازدهم هر کسی که بیشترین ارتباط را داشته است توانسته اعتبار و بودجه بیشتری جذب کند که خلاف قاعده رعایت عدالت در توزیع بودجه‌های کشوری است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در پایان با بیان این‌که جذب و تخصیص بودجه برای پروژه‌های استان باید پیگیری جدی از سوی مسئولان استانی صورت بگیرد تاکیدکرد: باید ازظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و قانون برنامه پنج ساله وجود دارد  به خوبی استفاده کرد، بدیهی است عدم پیگیری جدی از سوی مسئولان، منجر به کمترین برخورداری استان از بودجه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدصالح جوکار نماینده مجلس پروژه نیمه تمام استان یزد خبرگزاری فارس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری صبح پنج شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار اظهار کرد: سنندج کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر از مشکلات اصلی ترافیک در سنندج محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در سنندج افزود: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری پرداخت و اعلام کرد: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

عسکری اضافه کرد: در مورد پروژه سنه سنتر امیدواریم، پایه کار روی همان قرارداد اولیه باشد این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه را برطرف کند.

فرماندار سنندج رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور دنبال شود.

وی همچنین از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره تقدیر کرد و گفت: اقدامات انجام شده در ۲ سال اخیر ستودنی است و امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

کد خبر 6094865

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس