Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در یک واحد تولیدی برگزار شد، گفت: در شرایطی که مسائل اقتصادی به مهمترین دغدغه مردم تبدیل شده است تلاش ما مدیریت شرایط، حمایت از تولید و اشتغالزایی در جامعه است تا بتوانیم بخشی از این فشار‌های اقتصادی ایجاد شده را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور تصریح کرد: متاسفانه موانع زیادی در پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌شود که باید با عزم جدی در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس قانون شکل گرفته است و مصوبات آن نیز براساس قانون جنبه اجرایی دارد از این‌رو دستگاه‌های مربوط نمی‌توانند از این قانون تخطی کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید مطابق سیاست‌های کلان مبنی بر احیای واحد‌های تولید و رونق تولید تلاش کنند، تصریح کرد: بانک‌ها باید مدیران استان را در تحقق هرچه سریعتر مصوبات جلسات ستاد تسهیل کمک کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما خدمت به تولید کنندگان است و مقام معظم رهبری چند سالی است که شعار‌های سال را از مسایل اقتصادی انتخاب می‌کنند و مهمترین رویکرد دولت رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی است که این نشان از اهمیت بخش تولید دارد.

وی یادآور شد: بعضی از مشکلات واحد‌های صنعتی که در استان قابل حل است در ستاد تسهیل استان تصمیم گیری و برطرف می‌شود و مشکلات واحد‌هایی که در استان قابل حل شدن نیست به وزارتخانه‌های مربوط ارسال می‌شود.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به افزایش بودجه استان در سال ۱۴۰۰ گفت: امسال ۶۱۸ میلیارد تومان به بودجه استان اضافه شده که این مهم برای منطقه و استان بسیار حائز اهمیت است چرا که از زمان تاسیس استان بی نظیر است.

جمالی پور افزود: بین دولت و نمایندگان مجلس در استان قزوین همدلی و همراهی خوبی وجود دارد که این امر باعث موفقیت استان شده است و توانستیم اعتبارات خوبی برای استان جلب کنیم.

در این جلسه مشکلات ۶ واحد صنعتی و تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین مانع زدایی از تولید واحد تولیدی ستاد تسهیل جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهار کرد: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

امام جمعه مشهد با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.


آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان