Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «پرویز ایده‌پور» روز پنجشنبه در نشست توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پاوه، نوسود، نودشه، باینگان و بانه‌وره افزود: در زمان تبلیغات رسمی، نامزدهای شورای شهر باید برنامه های عملی و کاربردی خود را ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: داوطلبان از تخریب همدیگر و شوراهای ادوار گذشته که فرصت دفاع از خود را در این ایام ندارند، خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پاوه با بیان اینکه کشور امروز در شرایط سخت و حساسی قرار دارد و حساسیت در مناطق حاشیه‌ای و پیرامونی بسیار بیشتر از مرکز است، اظهار داشت: رسانه‌های استکباری و معاندین تبلیغات بسیار گسترده‌ای برای ثبت نام نکردن داوطلبان در این دوره از انتخابات شوراها در مناطق مرزی راه انداخته بودند که این توطئه نیز خنثی شد.

ایده‌پور اضافه کرد: یکی از راه‌های رفع موانع و مشکلات، شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب درست است و معاندین از این انتخابات هراس دارند.

شوراها باید براساس قوانین و مقررات عمل نمایند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه نیز در این نشست گفت: منتخبین شوراهای شهر و روستا مسوولیت‌های خطیری بر عهده دارند و باید تابع قوانین و مقررات مربوطه بوده و بر اساس آن عمل نمایند.

«نوید صحرایی» افزود: نامزدها از ارائه موارد غیر اخلاقی و غیر منصفانه در زمان تبلیغات خودداری و عمل گرایی خود را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه یک شعبه ویژه و یک قاضی ویژه برای جرایم انتخاباتی در شهرستان تعیین شده است، اضافه کرد: قانون گذار ۱۷ جرم انتخاباتی را تعیین نموده که کاندیداها باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

خرید و فروش رأی، تقلب و تزویر در اوراق و تعرفه یا برگ رأی یا صورت جلسات، رأی دادن با شناسنامه جعلی، رأی دادن بیش از یکبار، تقلب در رأی گیری و شمارش آرا ، ایجاد رعب و وحشت برای رأی دهندگان یا اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی ، دخالت در امر انتخابات با سمت مجعول و یا به هر نحو از  جمله جرایم انتخاباتی بود که دادستان پاوه به آنها اشاره کرد.

استفاده از ماسک درتبلیغات یک ضرورت انکارناپذیر است

مسوول مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در این نشست گفت: نامزدها از طرفداران خود بخواهند در فرآیند تبلیغات و برای مقابله با کرونا به طور قطع از ماسک استفاده نمایند و این یک ضرورت است.

«حشمت کریمی» تاکید کرد: درخواست ستاد کرونا این است که نامزدها بیشتر تبلیغات خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند.

وی با بیان اینکه شرایط در شهرستان پاوه از حیث شیوع کرونا قرمز است، افزود:  از دلایل مهم شیوع کرونا در شهرستان، عدم استفاده مستمر از ماسک، حضور گسترده مردم در مراسمات تدفین و تعزیه، انجام جشن های عروسی و تولد در مکان های سربسته و یا در مکان های پر جمعیت بوده و دورهمی ها بوده است.

نتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ماسک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور پاوه تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قوه قضاییه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ماسک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ ماسک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور پاوه تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار