Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس معدن جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد : 2 نفر شیفت کار درهر 30 روز : 23 روز تمام وقت در معدن و 7 روز استراحت شرح شغل : نظارت دائم بر فرآیند استخراج از سینه کار معدن طبق طرح و دستور صادر شده از سوی کارفرما و تهیه و ارسال گزارش روزانه برای کارفرما رزومه و توانایی های لازم متقاضی : ارائه گواهی کارآموزی یا اشتغال در معادن سنگ آهن حداقل به مدت 3 ماه تسلط به نرم افزارهای آفیس و AutoCad توانایی نقشه خوانی و کار با سیستم مختصات شرایط عمومی متقاضی : حداکثر سن 35 ارائه گواهی عدم سوءپیشینه ارائه گواهی عدم اعتیاد شرایط استخدام : استخدام در مرحله اول به مدت 1 ماه آزمایشی و در صورت رضایت کارفرما به صورت دائم حقوق مکفی بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند پس از بررسی مدارک و مصاحبه حضوری از بین واجدین شرایط گزینش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: myjob3873@gmail.com آدرس: محل کار : معدن سنگ آهن چاه پلنگ شمالی واقع در کیلومتر 110 جاده اردکان به چوپانان پربیننده ترین برنامه های جدید استخدامی در آموزش و پرورش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم آغاز شد استخدام دکتر داروساز در درمانگاه شبانه روزی واقع در اطراف بوشهر استخدام مدیر مالی در هلدینگ تولیدی بازرگانی پارسا در قم استخدام کارشناس برق، کارشناس شیمی و کارشناس مکانیک در آذربایجان شرقی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز

سید فرهاد ناصری نیا  با اشاره به ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور و به تبع آن در لرستان، توضیح داد: برخی کارفرمایان به دلیل بیمه نکردن و کم بودن حقوق و دستمزد اتباع غیر مجاز که بیشتر از کشور افغانستان هستند از آنها در واحد‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند اتفاقی که آسیب‌هایی هم به دنبال دارد.
وی با اشاره به بازرسی روزانه در راستای شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد‌های اقتصادی استان گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۴۷ تبعه بیگانه غیر مجاز شد.
 مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در واحد‌های اقتصادی، بازرسان اداره کل با همکاری نیروی انتظامی در هشت ماهه امسال بیش ۱۲۹ گشت مشترک انجام دادند و در خصوص اخراج اتباع بیگانه غیر مجاز از کشور اقدام کردند.
ناصری نیا به ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۴ کارفرما که اتباع بیگانه غیر مجاز را در واحد‌های خود بکارگیری کرده بودند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه، به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گفته وی سال گذشته با توجه به شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز و جریمه کارفرمایان متخلف حدود ۶ میلیارد تومان برگه جریمه به واحد‌های اقتصادی که اتباع بیگانه غیر مجاز بکار گرفته بودند ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: با توجه به وجود فرصت‌های شغلی و اشغال آن توسط افراد بیگانه غیر مجاز، شناسایی و اخراج این افراد از محیط‌های کاری، شناسایی و اخراج ۲۴۷ اتباع خارجی منجر به جایگزینی ۱۲۲ نفر از هموطنان متقاضی اشتغال در واحد‌های اقتصادی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم