Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:17:36 GMT

پاسه کونته به یک اتهام؛ پولکی نیستم! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۷۳۸

آنتونیو کونته، سرمربی پرافتخار و ایتالیایی مدعی شد اگر پروژه بعدی مورد نظرش نباشد، ترجیح می دهد فصل بعد استراحت بکند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی غیرمنتظره از اینتر، هنوز تکیف کونته برای فصل بعد مشخص نشده است. ماسیمو موراتی، مالک اسبق اینتر اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد کونته تعلق خاطری به این باشگاه نداشته و فردی حرفه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آنتونیو کونته در مصاحبه با گاتزتا در مورد حرف های موراتا، جدایی از اینتر و رابطه خود با استیون ژانگ صحبت کرده است.

 

 

آنتونیو کونته گفت: "من تنها چند روز پس از فتح اسکودتو احساس غم ناراحتی فراوانی داشتم، اما این حس خیلی زود با علاقه، احترام و قدردانی هواداران عوض شد. تشکر آنها به اندازه یک اسکودتو برای من ارزش دارد. انکار نمی کنم که از مصاحبه ماسیمو موراتی متعجب و ناراحت شدم، اما ما تلفنی با هم صحبت کردیم و او مدعی شد حرف هایش درست منعکس نشده و عذرخواهی کرد. هر کسی که من را می شناسد می داند که من چقدر به هر باشگاهی که در آن هستم اهمیت می دهم. من قلب و روح خودم را وقف می کنم.

 

اگر تنها به فکر کسب درآمد بیشتر بودم، در باشگاه های قبلی خود مانده و با بسیاری از موارد سازش می کردم. اما من به پروژه نگاه می کنم و اگر شرایط غیرقابل قبول باشد، ترجیح می دهم در خانه بمانم.

 

پروژه من هرگز تغییر نکرد . من نمی خواهم با بحث و جدل به مسائل دامن بزنم. من به استیون ژانگ احترام می گذارم و از او برای انتخابم تشکر می کنم. من نگران اینتر، تیم و هوادارانش هستم، بنابراین برای سیمونه اینزاگی بهترین آرزوها را دارم. او یک سرمربی خوب، توانمند ، جاه طلب است و من برای نراتزوری آرزوی موفقیت می کنم."

 

اینتر میلان ماسیمو موراتی (مدیر باشگاه) آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کونته آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارشوی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.



کد خبر 848723 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه وزارت دادگستری شورای شهر شهردار استان خوزستان

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید