Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:46:28 GMT

هشدار هواشناسی درباره جاری شدن سیلاب در ۳ استان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۸۶۹

‍‍‍‍‍‍

سازمان هواشناسی درباره احتمال جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و معابر، احتمال برخورد صاعقه و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی در سه استان کشور هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پی فعالیت سامانه موسمی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر که از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده و تا فردا (جمعه) ادامه خواهد یافت، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی، در برخی مواقع همراه با گرد و خاگ و با احتمال تگرگ در مناطق مستعد از فعالیت این سازمانه پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: منطقه اثر این سامانه جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.

این سازمان توصیه کرد: افراد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند، احتیاط را در صعود به ارتفاعات و در چرای دام‌ها در مراتع مرتفع در دستور کار خود قرار دهند و به تقویت سازه‌های موقتی بپردازند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: هواشناسی ، سیلاب ، آبگرفتگی ، رودخانه ها ، مسیل ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی سیلاب آبگرفتگی رودخانه ها مسیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها، خطر اصابت صاعقه و اختلال در تردد از بعدازظهر روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: از بعدازظهر روز دوشنبه دهم اردیبهشت تا اواخر وقت روز شنبه پانزدهم اردیبهشت‌، وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود که با کاهش دمای هوا همراه خواهد بود.

وی افزود: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها و خطر اصابت صاعقه و اختلال در تردد طی این مدت زمان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: بارش‌ها و وزش باد شدید منجر به آسیب به محصولات کشاورزی، باغات و تأسیسات سبک خواهد شد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به کشاورزان توصیه می‌شود تسریع در برداشت محصولات کشاورزی نواحی گرمسیری و انتقال محصولات به مکان‌های مسقف را انجام دهند.

وی گفت: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از اتراق در حریم مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 748685

دیگر خبرها

  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان