Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت : همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری دختران و بانوان تبریزی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک دانش پناه، با اشاره به لزوم افزایش شورونشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف همشهریان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در همین راستا پیش‌بینی‌شده که بخشی از آن‌ها در حال اجرا بوده و سایر برنامه‌ها به‌مرورزمان در مناطق مختلف تبریز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دست اجرا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گستردگی خاص خود را دارند، تلاش کرده‌ایم با همراهی اصحاب فعال و شناخته‌شده این حوزه‌ها همکاری و همراهی داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس سلیقه همشهریان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و شورونشاط اجتماعی گام برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و بر اساس تأکید مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی نیز با همکاری دیگر نهادها و سازمان‌ها پیش‌بینی‌شده تا با اتحاد و همدلی همیشگی و مثال‌زدنی مردم عزیزمان انتخاباتی پرشور رقم‌زده و بتوانیم با انتخاب افراد اصلح آینده‌ای روشن برای شهر و کشورمان رقم بزنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز دوچرخه سواری بانوان همایش دوچرخه سواری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد