Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودرو‌های توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص. طرح ترخیص خودرو‌هایی که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۹ توقیف شده‌اند و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، از ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، در پلیس راهور استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خودرو‌هایی که شامل این طرح می‌شوند، هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد دو برابر شده‌اند، مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی بوشهر ادامه داد: همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان بدون گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، بتوانند خودرو را ترخیص کنند.

سوسنی عنوان کرد: برای تسریع و تسهیل ترخیص خودرو‌های توقیفی با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیرکرد و تقسیط هزینه خرید بیمه‌نامه هماهنگی شده است.

بیشتر بخوانید

طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در بوشهر ادامه دارد

او تاکید کرد: مالکان یا نماینده قانونی خودرو‌های توقیفی (زیر سن فرسودگی) که تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی ابتدا به دفاتر پلیس + ۱۰ و در صورت لزوم به یگان توقیف کننده یا اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: خودرو‌هایی که هیچ گونه سابقه‌‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی هستند و صاحبان خودرو باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سوسنی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه در نظر گرفته شده و فرصت به وجود آمده، واحد‌های ترخیص آماده‌اند تا شهروندان در کوتاه‌ترین زمان بتوانند فرایند ترخیص را طی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی ترخیص خودرو توقیف خودرو خودرو های توقیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل