Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:56:12 GMT

آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۴۲۷

آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور

«فریبا گودزی»‌ امروز (پنجشنبه)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار داشت: امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و بخش‌هایی از شمال‌غربی کشور بارش‌های پراکنده انتظار می رود.

وی گفت: در جنوب کشور با وجود جریان‌های جنوبی، امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان، در ساعت‌هایی از بعدازظهر و شب رگبار باران، رعد و برق و وزش‌ بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه‌داد: همچنین از امروز تا چند روز آینده، در نوار شرقی کشور، شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل، وزش بادهای شدید که منجر به کاهش دید خواهد شد، انتظار می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌کرد: در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر نیز امروز و فردا وزش‌ بادهای شدید همراه با گرد و خاک را خواهیم داشت که موجب کاهش دید افقی خواهد شد.

وی افزود: آب‌های جنوب نیز برای سه روز آینده ماج و متلاطم پیش‌بینی‌ می‌شود.

گودرزی، آسمان امروز تهران را صاف و آفتابی همراه با افزایش باد در برخی ساعت‌ها و بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد توصیف کرد.

برچسب‌ها رعد و برق بوشهر وضعيت هوا هرمزگان تهران سیستان و بلوچستان ایلام کرمان سازمان هواشناسی كشور دریای خزر خراسان شمالی خوزستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق بوشهر وضعيت هوا رعد و برق بوشهر وضعيت هوا هرمزگان تهران سیستان و بلوچستان ایلام کرمان سازمان هواشناسی كشور دریای خزر خراسان شمالی خوزستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور