Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:32:31 GMT

مادر شهید حمزه‌علی اسدی دعوت حق را لبیک گفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۷۸۸

مادر شهید حمزه‌علی اسدی دعوت حق را لبیک گفت

ایسنا/زنجان مادر شهید حمزه‌علی اسدی دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

بانو خدیجه قدرت‌بیگلو مادر شهید حمزه‌علی اسدی از شهدای ابهر به دلیل کهولت سن و بیماری، دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهید و اسوه صبر با حضور جمعی از مسئولان و خانواده این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بهشت فاطمیه شناط ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، شهید حمزه‌علی اسدی در دوازدهم فروردین ۱۳۴۱ به دنیا آمد. پدرش صفرعلی و مادرش خدیجه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۸ ‏ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد.

این شهید والامقام به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سی‌ام بهمن ۱۳۶۰ در دیوان‌دره توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای فاطمیه منطقه شناط ابهر واقع شده است.

این شهید در وصیت‌نامه خود آورده است من هم به عنوان یکی از رهروان امام حسین (ع) و به رهبری نائب بر حق امام زمان (عج)، خمینی بت‌شکن، آگاهانه راه خویش را انتخاب کرده‌ام و از خداوند متعال خواهانم که برای رفتن این راه، ایمانم را چند برابر کند و افتخار کنید که پسر شما در راه اسلام به خون سرخ خویش غلطید. همچنین از شما می‌خواهم که همیشه امام را دعا کنید. بچه‌های‌مان را آن‌طور که اسلام می‌خواهد تربیت کند و از خواهرم می‌خواهم که حجاب خود را حفظ کند. چونکه سیاهی چادرتو کوبنده‌تر از سرخی خون من است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مادر شهید زنجان مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • مطهری امام
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است