Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در جلسه قرار گاه بسیج سازندگی در محل استانداری زنجان، بر لزوم ساماندهی مزار شهیدان در استان تاکید کرد و گفت: باید تا برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان مزار شهیدان به خوبی ساماندهی شود.

وی اظهار کرد: تا برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان باید تمام دستگاه‌های اجرایی در هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره همکاری لازم را با بسیج و سپاه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان گفت: سریال شهید شهریاری از شبکه سراسری پخش می‌شود و این برای استان بسیار مهم است چرا که قدرت علمی، ایثار و رشادت جوانان استان را به کشور نشان می‌دهد.

حقیقی تاکید کرد: شهید شهریاری نماد قدرت علمی، مقاومت، شجاعت و مردانگی است که به کشور به خوبی معرفی می‌شود.

وی افزود: بسیج و سپاه در تمام مقتضیات زمانی همراه نظام و انقلاب بوده و در ایام کرونا هم در تولید ماسک و اقلام بهداشتی دست دولت را گرفت.

استاندار زنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: باید انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

حقیقی با بیان اینکه نباید در انتخابات کسی تماشاچی باشد، گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی را به دشمنان نشان می‌دهد.

وی افزود: تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی و اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و قانونمند در استان اندیشیده شده و مشکلی وجود ندارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: در این استان مشکل پسماند روی حل شد و این برای مردم استان بسیار خوب بود.

حقیقی افزود: این استان در سطح کشور در کارهای خیر همیشه پیشقدم بوده و در سطح کشور هم به شهر شور و شعور حسینی مشهور است.

وی گفت: بسیج و سپاه در عرصه محرمیت زدایی و ساخت و ساز مسکن و آبرسانی به روستاها عملکرد بسیار خوبی دارد.

کد خبر 5231516

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان بسیج انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر