Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:54:08 GMT

برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۱۰۱

برگزاری دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

دهمین مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره از طریق شبکه شاد از ۱۹ تا ۲۳ تیر ۱۴۰۰ می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. دستورالعمل نحوه دریافت آثار متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین راستا جلسه ای در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با حضور نادر منصور کیایی، معاون امور مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های تهران و سایر اعضاء به منظور برنامه‌ریزی هماهنگی و چگونگی اجرا و زمان‌بندی جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اداره کل شهرستان‌های تهران به عنوان دبیرخانه برگزاری جشنواره نوجوان سالم آمادگی خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دهمین جشنواره اعلام آمادگی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، این جشنواره در محورهای؛ فعالیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه محور و ابتکارات اجتماع محور (با تاکید بر پروژه‌های کوچک یاریگران زندگی) در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره نوجوان سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند