Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر آموزش‌وپرورش گفت: معلمان کشور قبل آغاز سال تحصیلی جدید علیه کرونا واکسینه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: حاجی میرزایی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس گفت؛ تلاش ما باز شدن مدرسه در سال آینده است که لازمه این کار واکسیناسیون معلمان است و این موضوع مهم از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در امر آموزش شرایط کرونا گفت: ارائه آموزش در این شرایط کمی دشوار شده اما با وجود همه محدودیت‌ها، امر تعلیم و تربیت معلق نماند و در بستر مجازی به فعالیت کیفی خود ادامه داد.

وزیر آموزش‌وپرورش به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به این نهاد و اجرای سند تحول بنیادین اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به آموزش‌وپرورش دارند و آینده کشور در گروی نظام تعلیم و تربیت است ازاین‌رو سند تحول بنیادین ظرفیتی مهم است که مورد تأیید معظم له قرار گرفته و اولویت این نهاد هم اجرای درست بندهای این سند است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین مبنای کار چرخش از آموزش به سمت تربیت است افزود: بخش‌های تربیتی شامل بخش اخلاقی، عبادی اجتماعی و اقتصادی و بدنی از چارچوب‌های این سند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز این جلسه با اشاره به حساس بودن مکتب تعلیم و تربیت بیان کرد: با توجه به حساس بودن فعالیت کارکنان این سنگر انتظار می‌رود آموزش‌وپرورش مبنا و سرآمد باشد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بیان کرد: کلید امر تعلیم و تربیت در دستان آموزش‌وپرورش است و استان سمنان از گذشته استان با فرهنگ غنی بوده و نسبت به امر آموزش دغدغه‌مند است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تعامل مدیرکل آموزش‌وپرورش با دفتر نماینده ولی‌فقیه بیان کرد: مدیرکل آموزش‌وپرورش جزو مدیران موفق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین وزارت در کشور است و همه مسئولان و مردم باید به این نهاد کمک کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر ادای درست حق آموزش‌وپرورش تصریح کرد: حقوق این نهاد آن‌طور که باید ادا نشده و رسیدگی ضعیف است.

وی با اشاره به صورت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: بنده همواره حامی کارکنان این نهاد بودم و امیدوارم حق معلمان که حکم حق پدر است که ادا کردنش دشوار است به درستی ادا شود.

وزیر آموزش و پرورش در سمنان: طرح رتبه‌بندی معلمان از مهرماه امسال اجرا می‌شودکنکور مانع جدی ایجاد تحول در آموزش و پرورش است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در توصیف ارزش والای سنگر تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: ارزش مکتب علم توصیف شدنی نیست.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان تعلیم و تربیت آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: برای کمبود زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده تا با احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران و گروه‌های جهادی بتوان کمبود فضای آموزشی را در مناطق مختلف رفع کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضوان باقلاچی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه، پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش اردبیل، اظهار داشت: با تاکید استاندار اردبیل تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی مکلف شدند تا از معلمان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل کرده و زمینه پاسداشت معلم را به عنوان ادای دین حقیقی به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم توجه جدی به نظام تعلیم و تربیت و اعتلای جایگاه معلمان شده و در کنار حل مشکلات و موانع گذشته، در حد وسع و توان سعی شده تا با اجرای نظام رتبه‌بندی وضعیت معیشتی معلمان سر و سامانی پیدا کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: برای کمبود زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده تا با احداث بیش از 2 هزار کلاس درس با همراهی خیران و گروه‌های جهادی بتوان کمبود فضای آموزشی را در مناطق مختلف رفع کرد.

باقلاچی به مسئولیت خطیر معلمان در تربیت و تعالی نسل آینده اشاره کرد و افزود: بر خلاف سایر عرصه‌ها، در نظام تعلیم و تربیت معلم از روز اول تا آخر در جایگاه و شأن معلمی حاضر شده و همواره به این فعالیت ارزشی خود افتخار می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: به تبع معلمان شاغل، بازنشستگان نیز مورد توجه و کانون تکریم و احترام گروه‌های مختلف جامعه است و امیدواریم متناسب با شأن و منزلت آنها دغدغه معیشتی و پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان و پیشکسوتان نیز رفع شود.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • روایتی از شوق همه‌جانبه معلم بروجنی در تربیت نسل آینده
  • دولت سیزدهم همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده است
  • احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • روایت تسنیم از اشتیاق معلم نمونه کشور برای تعلیم و تربیت
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود