Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سید حمیدرضا کاظمی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری هم از بُعد داخلی و هم به لحاظ بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا با حضور خود پای صندوق‌های رای باید نشان دهیم که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: کشور متعلق به مردم است و قطعا در انتخابات پیش رو هم همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت، زیرا در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که هیچگاه سنگر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را خالی نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمنان کشور را مایوس می کند و راه پیشرفت کشورمان را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشورمان قدرت محسوب می شود و در واقع باید اعلام کرد که هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان دیگر به خود اجازه نخواهند داد درباره مسائل ایران سخن به میان بیاورند؛ بنابراین چنین موضوعی نقطه امیدی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

کاظمی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره و اظهار کرد: معیارهایی را که مقام معظم رهبری در رابطه با  کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح فرمودند بسیار با ارزش هستند؛ چرا که ما به رئیس جمهوری نیازمند هستیم که دغدغه حل مشکلات کشور را داشته باشد و همه هم و غم خود را در خدمت رسانی به مردم قرار دهد./

پایان پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات سیدحمیدرضا کاظمی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور