Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال 1400 که در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرجا لازم است قدرت مردم به نمایش گذاشته شود همان جا میدان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم قطعا توانسته‌ایم در انجام فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله‌مرادی به برخی اقدامات انجام شده از سوی ستاد امر به معروف طی سال جاری گریزی زد و اذعان کرد: 20 گروه جهادی مطالبه‌گر در عرصه‌های مختلف تشکیل شده و از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

وی عنوان کرد: احصای منکرات و معروفات هر دستگاه و اعلام آن، شناسایی آسیب‌های موجود در سطح شهرستان‌ها، تولید بیش از 30 ساعت برنامه، برگزاری یک دوره آموزشی در فضای مجازی با مشارکت 1400 نفر که 800 نفر موفق به گذراندن دوره شدند از اقدامات انجام شده در سطح استان بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با تاکید بر تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات به عنوان یک معروف بزرگ برای همه ما روشن است چرا که امروز همه دشمنان دین و انقلاب دست به دست هم داده‌اند که عزت ملی ما را بشکنند.

وی عنوان کرد: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید پا به میدان بگذارگد و دیگران را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

الله‌مرادی اظهار کرد: از ادارات گلایه جدی داریم چرا که احساس می‌شود غیر از سپاه، ستاد امر به معروف و نهیاز منکر و چند دستگاه دیگر برای ایجاد شور انتخاباتی در سطح استان انجام نمی‌دهند.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری متعلق به همه ملت ایران است و یکی از مهمترین رسالت‌های ادارات در شرایط کنونی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است که متاسفانه دستگاه‌ها و ادارات در این زمینه کم کاری می‌کنند.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی توسط مدیران را از دیگر ضروری دانست و با انتقاد از عملکرد و نحوه رفتار برخی مدیران در این حوزه گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم برخی مدیران نه تنها در راستای ایجاد شور انتخاباتی تلاش نمی‌کنند بلکه دیگران را هم به نوعی دلسرد می‌کنند این موضوع را به صورت جدی رصد خواهیم کرد.

الله‌مرادی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی از سوی دستگاه‌ها و ادارات برای ایجاد شور انتخاباتی از دیگر نکاتی است که تنها معدود اداراتی در استان به آن توجه می‌کنند.

وی ایجاد بسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری‌ها را ضروری خواند و گفت: شهرداری‌ها باید زمینه را برای تبلیغات انتخابات به ویژه ریاست جمهوری فراهم سازند.

الله‌مرادی همچنین استفاده از ظرفیت دهیاران و ماموستاها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این راستا از تلاش و توجه ارزشمند نماینده ولی فقیه در کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور که به بهترین شیوه ممکن در این حوزه عمل کردند تقدیر داریم.

وی اضافه کرد: برخی از کارمندان در شهرستان‌ها با استفاده از امکانات اداری به نوعی به دنبال دلسردکردن مردم و تبلیغات علیه برخی کاندیداها هستند که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، اسامی را به صورت مکتوب اعلام خواهیم کرد.

الله‌مرادی با بیان اینکه عدم ارائه خدمات به مردم در این شرایط حساس زمانی موجب دلسردی مردم می‌شود، گفت: قطعی‌های برق، نبود آب و مشکلات مختلف موجب نارضایتی مردم می‌شود لذا می‌طلبد متولیان امر این نکات را به صورت جدی مد نظر قرار دهند.

به گفته وی، مردم باید با حداقل قطعی آب و برق مواجه شوند و بیشترین خدمات را داشته باشند این مهم موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

الله‌مرادی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس به جای حضور در بین حوزه‌های انتخابیه و دعوت مردم به مشارکت در انتخابات به فکر عزل و نصب روسای ستادهای انتخاباتی هستند، گفت: نمایندگان مردم از این ملت رأی گرفته‌اند تا برای نظام و مردم کار کنند ولی هیچ خروجی در این خصوص از آنها شاهد نیستیم.

وی با تاکید براینکه سیاه و سفید کردن خدمات نظام جایز نیست، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی 42 سال است که برای این ملت کار می‌کند و پای این انقلاب خون داده شده است در سخنرانی‌ها باید به این نکات مهم توجه جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت در انتخابات امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف الله مرادی ایجاد شور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.

در باب اهمیت مشارکت در انتخابات، رهبر معظم انقلاب در بیاناتی انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و افزودند: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»

در موضوع اهمیت حضور در انتخابات، همواره مسؤولان در رده‌های مختلف سخن گفته‌اند و با توجه به شرایط موجود حضور آگاهانه مردم در انتخابات می‌تواند گره گشا باشد.

همانگونه که می‌دانیم انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و نظر و رأی مردم نیز نتایج آن را مشخص می‌کند.

حوزه انتخابیه کرمانشاه در استان کرمانشاه سه هشتم کرسی‌های نمایندگی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد که تکلیف یک نفر از این ۳ نمایندگان در دور اول انتخابات در تاریخ ۱۱ اسفند مشخص شد، اما برای مشخص شدن ۲ نفر بعدی کار به دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت کشیده شده است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در کرمانشاه عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی، فضل الله رنجبر با ۳۴ هزار و ۱۳۸ رأی، جهانبخش امینی با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رأی و ابراهیم رحیمی زنگنه با کسب ۲۹ هزار و ۹۸۶ رأی در این حوزه انتخابیه به دور دوم انتخابات راه یافتند که از بین آنان دو نفر راهی مجلس خواهد شد.

جریانات سیاسی که در دور اول انتخابات از روزهای اولیه نسبت به انتشار لیست‌های انتخاباتی اقدام کردند اما در دور دوم با توجه به رقابت نزدیک کاندیدا در حال تجزیه و تحلیل هستند.

لیست شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه برای دور دوم انتخابات

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای لیست کاندیداهای مورد حمایت این شورا در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد.

بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه در خصوص پیشنهاد نامزدهای اصلح برای انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان کرمانشاه به شرح زیر است:

احتراماً به اطلاع مردم فهیم، انقلابی و شریف کرمانشاه می‌رساند شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه بمنظور انتخاب و پیشنهاد نامزد / نامزدهای اصلح مجمع مشاورانی متشکل از منتخبی از نخبگان، فرهیختگان، اساتید حوزه و دانشگاه؛ اکثریت قریب به اتفاق احزاب و جریانات بزرگ سیاسی، انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه و همچنین بزرگان و معتمدین، دلسوزان و اعضای خود از بین احزاب و تشکل‌های بزرگ عضو جبهه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل داد.

در این راستا این شورا همچون دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی با افتخار دو تن از مفاخر و بهترین نیروهای توانمند، کارآمد، دلسوز و دانشمند استان کرمانشاه که کارآزموده و امتحان پس داده در عرصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی و آگاه به وظایف نمایندگی و شایسته وکالت مردم شریف و محجوب کرمانشاه را اصلح تشخیص داده و برای ساختن و آبادانی هر چه بیشتر و بهتر کرمانشاه سربلند _ این سینه ستبر ایران زمین _ با کمال تواضع و خشوع به مردم آگاه و بصیر کرمانشاه معرفی می‌نماید.

لذا ضمن دعوت همگانی برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حماسی و دشمن شکن و وحدت آفرین، نامزدهای اصلح خود را همچون دور اول با افتخار، آقایان عبدالرضا مصری و ابراهیم رحیمی زنگنه به مردم آگاه و انقلابی کرمانشاه سرافراز و غیرتمند پیشنهاد می‌نماید.

کد خبر 6100761

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • مشارکت ۵۳ درصد مردم شهرستان کلات در دور اول انتخابات
  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • وقتی سطح کاندیداها پایین است، انتخابات به همین سردی برگزار می شود که اکنون با آن روبرو هستیم
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران