Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود طاهری جعفری مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش و جوانان به همراه دو تن از همکارانش روز گذشته به بررسی امکانات و فعالیت‌ها در باشگاه پرسپولیس پرداختند و با جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره باشگاه دیدار و گفت‌وگو داشتند.

طاهری جعفری در ابتدا راهی ورزشگاه درفشی‌فر شد و بازدید کاملی از تاسیسات و امکانات این مجموعه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قرار بازدید، سمیعی به همراه ابراهیم شکوری، توضیحات کاملی در خصوص شرایط ورزشگاه درفشی‌فر ارائه کردند. این مجموعه در اختیار پیمانکار قرار گرفته و تغییرات زیادی در شرایط فیزیکی و امکاناتش ایجاد شده است.

مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش و جوانان سپس راهی دفتر باشگاه شد. در ادامه جلسه، موارد مربوط به فصل آینده مورد بررسی قرار گرفت و از سوی شکوری، طراحی نرم‌افزار ویژه برای مدیریت تیم‌های پایه معرفی شد. همچنین به صورت کلی در مورد اینکه باشگاه با چه شرایط اقتصادی در اختیار تیم جدید مدیریت قرار گرفته بود، بحث شد.

سمیعی در خصوص بدهی‌ها، درآمدها و منابع درآمدزایی به صحبت پرداخت و طاهری جعفری نیز تاکید داشت همه اقدامات باشگاه باید مثل همین ماه‌ها بر اساس قانون باشد و قوانین مربوط به شرکت‌های دولتی در مدیریت باشگاه رعایت شود. مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش از اینکه مدیریت باشگاه، صرف و صلاح بیت‌المال را برای هر امری در نظر می‌گیرد، تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، ایمان حسین‌پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به توضیح پرونده‌های قضایی در زمان مدیریت فعلی پرداخت.
طاهری جعفری همچنین از سمیعی درخواست کرد اقدامات مدیریتی باشگاه پرسپولیس به شکلی پیش برود که به نوعی، ریل‌گذاری برای مدیران بعدی باشد تا آنها هم بتوانند همین روند را در باشگاه پرسپولیس ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس طاهری جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه های هلال کشور توسعه می یابند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس احدپور ظهر سه شنبه در نشست با مدیران کل استانداری بوشهربا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت های مردمی گفت: نقش محوری این مکان ها استفاده از ظرفیت های موجود در همان مناطق است که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف گذاری مناسبی در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخ دهی ارائه شود.

مدیرکل دفتر توسعه خانه های هلال کشور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه های هلال تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه ریزی بلند مدت به شمار می آید، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان‌دوستی مردم نیاز به آموزش و مهارت آموزی امدادی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تاثیرات آموزش مدون را در خانه های هلال شاهد هستیم، وقتی حادثه ای در این مناطق رخ می دهد همین افراد به عنوان گروه های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا میکنند که این مهم در سطح کلان و بحران های بزرگ تر نیز موثر خواهد بود.

احدپور در پایان ضمن قدردانی از تعاملات دستگاه ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به پتانسیل این استان مطمئناً شاهد درخشش های بیشتری خواهیم بود

در این نشست مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری، مدیرکل بحران و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر حضور داشتند.

کد خبر 6093266

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند