Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ کارشناس فوتبال اصفهان گفت: : تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان جوان و باتجربه بالا در رقابت‌های بین‌المللی تشکیل شده و قطعاً از گروه خود صعود می‌کنیم و با اقتدار به جام جهانی خواهیم رسید. - اخبار استانها -

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان، با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل بحرین اظهار داشت: با حواشی که از سوی AFC و FIFA برای فوتبال ما به وجود آمد، مجبور شدیم به میزبانی بحرین تن دهیم و از این تصمیم کمیته برگزاری مسابقات تمکین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم ملی ما از بازیکنان بسیار جوان، پرانرژی و با انگیزه برخوردار است که برای رسیدن به جام جهانی عزم‌شان را جزم کرده‌اند.

وی افزود: کیفیت چمن محل برگزاری بازی‌ها در سطح این رقابت‌ها نیست و از طرف دیگر شرایط آب‌وهوایی بحرین در این برهه از سال مشکل‌ساز بوده و دمای هوا بالا است؛ تمام این مسائل در کنار نداشتن بازی تدارکاتی مشکلات بزرگی بر سر راه موفقیت تیم ملی بودند اما خدا را شکر می‌کنم که تیم ملی در 2 بازی قبلی خود خوب ظاهر شده است. در تمام ین مدت تیم‌های داخلی و مربیان آنها با بی‌برنامگی‌های سازمان لیگ و طولانی شدن فصل کنار آمدند و اکنون شاهد موفقیت تیم ملی و کسب حداکثر امتیازات هستیم. 

مربی فوتبال اصفهان با اشاره به کیفیت بازی نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ، خاطرنشان کرد: تیم ما به دلیل برخی مسائل سیاسی و مشکلات ناشی از کرونا بدون بازی تدارکاتی پا به این رقابت‌ها گذاشت و بازی اول در حکم یک بازی تدارکاتی برای ما به شمار می‌رفت، با این حال ایران آنقدر نیرو و بازیکن باکیفیت در اختیار دارد که دست اسکوچیچ برای چیدن نقشه‌های مختلف باز است. تیم ملی در بازی مقابل هنگ‌کنگ با یک ترکیب تازه بازی کرد و اسکوچیچ برابر بحرین تیم را با 5 تغییر به زمین فرستاد و با اقتدار پیروز شد.

پیشکسوت فوتبال بحرین: عملکرد قابل قبولی مقابل ایران نداشتیماسکوچیچ: استحقاق پیروزی مقابل بحرین را داشتیم و می‌توانستیم 5 گل بزنیم/ گربه سیاه را از بین بردیمتوضیحی درباره مصاحبه سرمربی تیم ملی/ اسکوچیچ حرفی از «کف دست» نزده است+ فیلم

بابایی درباره روند تیم ملی در ادامه مسابقات، گفت: بازیکنان ما باید تمرکزشان را حفظ کرده و تلاش کنند تا بدون محرومیت و مصدومیت جدی به بازی آخر برسند تا با تمام قوا مقابل عراق ظاهر شویم. بازی با عراق حکم فینال و امضای صعود به مرحله بعد را دارد و باید با تمام توان به میدان برویم. تیمی که به دنبال صعود به جام‌جهانی است، باید مقتدرانه تمامی موانع را از سر راه خود بردارد؛ کنار کشیدن کره شمالی نباید باعث شود تا ما چشم‌مان به تیم دوم گروه شدن باشد. اگر به دنبال صعود کردن به عنوان تیم دوم گروه باشیم، نمی‌توانیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بحرین هم در سال‌های گذشته برای تیم ملی تیمی دردسرساز به شمار می‌رفت اما همان‌‌طور که دیدید در کشور و زمین اختصاصی خودش مقابل ما با 3 گل شکست خورد؛ اگر به دنبال صعود هستیم، نباید به اما و اگرها کاری داشته باشیم و باید 3 امتیاز بازی با عراق را به دست آوریم. بازیکنان ما باید در بازی آخر بدون توجه به تیم رقیب به دنبال پیروزی باشند و  حتی اگر به‌جای عراق، رقیب ما ژاپن بود هم باید بازی را با 3 امتیاز به پایان رسانده و با اقتدار صعود کنیم.

مربی فوتبال اصفهان بیان کرد: تیم ملی از بازیکنان جوان و باتجربه بالا در رقابت‌های بین‌المللی تشکیل شده و قطعاً از گروه خود صعود می‌کنیم و شاهد موفقیت ایران در دور بعدی رقابت‌ها بوده و با اقتدار به جام جهانی خواهیم رسید.

انتهای پیام/170/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!