Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شب گذشته دو سانحه تصادف رانندگی در محور آرادان-سرخه به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: حادثه اول ساعت ۲۱:۳۰ تصادف پژو پارس با خاور کیلومتر ۴۹ آرادان به سرخه به پایگاه هلال‌احمر ده نمک گزارش شد که بلافاصله تیم امداد و نجات برای عملیات مذکور راهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه در این سانحه سه نفر حادثه دیدند، افزود: تنها مصدوم حادثه نیز با کمک اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت و یکی دیگر از حادثه دیدگان نیز به علت شدت جراحات وارده یک سرنشین خودرو در دم جان باخت درنهایت این عملیات ساعت ۲۲:۵۰ به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تصادف پژو با پژو نیز حادثه مهم دیگری بود که در کیلومتر هشت محور آرادان به سرخه به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حادثه پنج نفر دچار حادثه شدند که خوشبختانه فوتی در برنداشت و تنها دو نفر مصدوم داشت.

محمدخانی بابیان اینکه در این حادثه تصادف رانندگی عملیات رهاسازی مصدوم نیز توسط هلال‌احمر صورت گرفته است، در ادامه تصریح کرد: در روز ۱۶ و ۱۷ خرداد نیز شاهد دو حادثه رانندگی در محور شاهرود-آزادشهر با تصادف پراید و مزدا و سقوط در پل خودرو تیبا در کیلومتر ۹۰ محور آزادشهر به شاهرود بودیم که این حوادث نیز فوتی نداشتند و درمجموع سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: رانندگی با سرعت‌بالا و عدم توانایی راننده در مهار خودرو، عدم تمرکز و هوشیاری کافی، خواب‌آلودگی و نداشتن توجه به جلو مهم‌ترین حوادث رانندگی را شامل می‌شود که تنها با رعایت موارد فوق می‌توان خاطره سفر را برای سرنشینان لذت‌بخش کرد.

کد خبر 5231614

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان سانحه تصادف انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی بوشهر آمار کرونا گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز