Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:53:45 GMT

روند تدریجی افزایش دما برای تهران پیش بینی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۶۷۲

روند تدریجی افزایش دما برای تهران پیش بینی می شود

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده وضعیت جوی تهران، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر گاهی با افزایش ابر پیش بینی می شود و در ساعات عصر و شب در پاره ای نقاط به ویژه در نقاط غربی وجنوبی استان گاهی وزشباد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ۳۷ و ۲۳، جمعه ۳۷ و۲۴ و شنبه۳۸ و ۲۵، یکشنبه ۳۹ و ۲۸ و دوشنبه ۳۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۴۰ درجه و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران سازمان هواشناسی شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران سازمان هواشناسی پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی