Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:23:31 GMT

شهرداری کرمانشاه در انتخابات شورای شهر بی طرف است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۶۹۲

شهرداری کرمانشاه در انتخابات شورای شهر بی طرف است

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیچ گونه لیستی توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای حمایت از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهیه نشده و شهرداری تابع انتخاب شهروندان کرمانشاهی است و دخالتی در این انتخابات ندارد.

وی تاکید کرد: برای تمامی نامزدهایی که احساس مسئولیت کرده و در عرصه انتخابات برای خدمت‌رسانی به جامعه شهروندی حضور پیدا کردند، احترام قائل هستیم و هیچ‌گونه لیستی از طرف شهرداری و مجموعه شهرداری ارائه نشده و خلاف این موضوع تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نقشی که شوراهای اسلامی شهر در پیشرفت و تعالی کرمانشاه به عنوان یک پارلمان محلی و نهادی قانونگذار می‌توانند داشته باشند، مردم فهیم و با بصیرت کرمانشاه قطعاً حضوری پرشور و چشمگیر پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر به شاخص‌هایی همچون خداترس بودن در کنار دانش و اطلاعات به روز، صداقت و امانت در گفتار، نگاه ویژه به محرومان و قشر فقیر جامعه، برنامه محور بودن و داشتن درک دقیق و عمیق از شهر، شهرداری و شهروند، در کنار توجه به مطالبات به حق آحاد جامعه شهروندی توجه می‌کنند.

طلوعی با اشاره به دلایل اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: تصمیمات و عملکرد شوراهای اسلامی شهر آینده شهر را تحت تأثیر قرار خواهد داد و این شورا در جامعه نماد مشارکت مردمی و تجلی گاه مردم‌سالاری و حاکمیت مردم به حال و آینده خود و نسل‌های بعد است، بر همین اساس شهروندانی کرمانشاهی با حساسیت بیشتری پای صندوق‌های رأی حضور یافته و منتخبین خود را برای شورای اسلامی شهر معرفی کنند.

وی تاکید کرد: برای تمامی نامزدهایی که احساس مسئولیت کرده و در عرصه انتخابات برای خدمت‌رسانی به جامعه شهروندی حضور پیدا کردند، احترام قائل هستیم و هیچ‌گونه لیستی از طرف مجموعه شهرداری ارائه نشده و خلاف این موضوع تکذیب می‌شود.

کد خبر 5231632

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه سعید طلوعی انتخابات شورای اسلامی بازرگانی استانها انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی گرگان اردبیل عکس استانها ایلام اراک انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج