Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@19:43:29 GMT

واکنش ستاد انتخاباتی همتی به تیتر آسوشیتدپرس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۴۸۱۶

واکنش ستاد انتخاباتی همتی به تیتر آسوشیتدپرس

روابط عمومی ستاد مرکزی انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به تیتر خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره دیدار با بایدن واکنش نشان داد و خواستار اصلاح آن شد.

آسوشیتدپرس روز گذشته در خبری مدعی شده بود عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از دیدار با بایدن رئیس جمهوری آمریکا استقبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی ستاد مرکزی انتخاباتی همتی با صدور اطلاعیه ای خطاب به سردبیر خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: پیرو مصاحبه دکتر همتی با خبرگزاری آسوشیتدپرس در تاریخ چهارشنبه 19 خردادماه و انتشار این مصاحبه با تیتر «اعلام آمادگی همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران برای دیدار احتمالی با رییس جمهوری آمریکا»، موارد زیر جهت اصلاح به اطلاع می رسد.

در نامه سرگشاده ستاد همتی به آسوشیتدپرس آمده است: آقای دکتر همتی در این مصاحبه در پاسخ به سئوال خبرنگار که آیا شما حاضرید با جو بایدن دیدار داشته باشید، به صراحت تصریح کرده اند، «اگر در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد چرا که نه؟ من فکر می کنم ما هنوز هیچ چیز جدی از سمت آقای بایدن ندیده ایم. آنها ابتدا باید به قراردادی که از آن خارج شده اند، برگردند. اگر ما روند را دیدیم و اعتماد بیشتری ایجاد شد بعدها می شود در مورد این موضوع هم صحبت کرد و به قدم بعدی فکر کرد.»

براساس این اطلاعیه، این نامزد انتخاباتی در این مصاحبه تصریح کرده است که «سیاست های کلی ما توسط رهبر انقلاب تعیین می شود و به تایید شورای امنیت ملی می رسد.»

ستاد انتخاباتی همتی خطاب به سردبیر خبرگزاری آسوشیتدپرس افزود: بنابراین تیتر انتخابی برای تیتر این مصاحبه، ابهام برانگیز بوده و با آنچه در مصاحبه گفته شده است، همخوانی ندارد. لذا خواهشمند است آن خبرگزاری محترم نسبت به تغییر عنوان مصاحبه اقدام کنند. همچنین خاطرنشان می شود که تمامی فایل صوتی مصاحبه در اختیار ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر همتی قرار دارد و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی آسوشیتد پرس خبرگزاری آسوشیتدپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد