Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که اطلس امنیتی انتخابات استان تدوین شده است، گفت: شعب استان در حوزه های انتخاباتی به صورت کامل رصد و نیروهای تمامی شعب مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری با تاکید بر این مطلب که سناریوهای مختلف در رابطه با انتخابات پیش بینی شده است، تاکید کرد: اقدامات لازم در رابطه با رصد اخبار و تخلفات انتخاباتی از سوی رده های تخصصی مربوطه انجام شده و به صورت مستمر ادامه دارد که در این راستا بالغ بر 205 خبر رصد، تحلیل و ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی استان کرمان آمادگی لازم و کافی برای برگزاری انتخابات سالم و امن را دارد، گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت انتخابات از همکاری نیروهای بسیج نیز استفاده کرده است.

سردار ناظری تصریح کرد: در مجموعه نیروی انتظامی استان کرمان 11 قرارگاه در سطح پلیس های تخصصی استان فعال شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمان سردار ناظری آمادگی کامل نیروی انتظامی نیروی انتظامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان